000 | 02764nam a22002897a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20250327153358.0 | ||
008 | 211129s2020 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _a9789919224639 | ||
037 | _fХудалдаж авсан | ||
040 |
_cMN-UlMNUE _aMN-UlMNUE _bMON _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | _aMON | ||
082 |
_221 _a494.23 _bД121 |
||
100 | 0 |
_aДаваасүрэн, Н. _eЗохиогч _9306 |
|
245 | 1 | 0 |
_aҮгийн сан судлал : _bМэргэжлийн хичээлийн сурах бичиг / _cЗохиогч: Н. Даваасүрэн, М. Энхжаргал |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар : _bУдам соёл ХХК _c2020. _c2021 |
|
300 |
_a180 хуудастай : _bхүснэгттэй ; _c24.5 см |
||
505 |
_tҮгийн сан утга зүйн ай -- _tХэлц судлал, нэр зүй, нэр цээрлэх ба эерүүлэх ёс -- _tҮгийн сангийн найруулга ба үүсвэр бүрэлдэхүүн толь бичиг -- |
||
520 | _aЭнэхүү сурах бичигт хэл шинжлэлийн нэг үндсэн салбар болох “Үгийн сан судлал”-ын үндсэн ойлголтуудыг уг хичээлээр эзэмших мэдлэг, чадварын хамааралд авч үзэн, хэлний жишээ баримтаар баталгаажуулахыг зорьсон. Сурах бичиг нь бага боловсролын монгол хэлний сургалтын цөм хөтөлбөр, түүнийг хэрэгжүүлэх суралцахуйн удирдамжид тодорхойлсон “хэл зүй- үгийн санг хэрэглэх чадвар”-т суралцахад дэмжлэг болно. Тухайлбал, аливаа эхийг ойлгож унших суурь чадвар бол үгийн утгыг ойлгох, түүнийг тайлбарлаж сурах явдал бөгөөд сурагчдын үгийн баялгийг нэмэгдүүлэх, уламжлалт ёс заншил, соёлоос суралцахад үгийн утгыг тайлбарлах үйл чухал тул эх дэх танил биш үгийп утгыг хам сэдвээс таамаглах, толь бичгээс лавлан тодруулахад суралцана. | ||
546 |
_aМонгол _bКирилл |
||
653 | 4 | _aУтга зүйн ай | |
653 | 4 | _aХэлц судлал | |
653 | 4 | _aТоль бичиг | |
700 | 0 |
_aЭнхжаргал, М. _eЗохиогч _9307 |
|
710 | 2 |
_aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _bБагшийн сургууль _eЭрхэлсэн байгууллага |
|
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c103471 _d103471 |