000 02764nam a22002897a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20250327153358.0
008 211129s2020 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a9789919224639
037 _fХудалдаж авсан
040 _cMN-UlMNUE
_aMN-UlMNUE
_bMON
_dMN-UlMNUE
_erda
041 _aMON
082 _221
_a494.23
_bД121
100 0 _aДаваасүрэн, Н.
_eЗохиогч
_9306
245 1 0 _aҮгийн сан судлал :
_bМэргэжлийн хичээлийн сурах бичиг /
_cЗохиогч: Н. Даваасүрэн, М. Энхжаргал
264 1 _aУлаанбаатар :
_bУдам соёл ХХК
_c2020.
_c2021
300 _a180 хуудастай :
_bхүснэгттэй ;
_c24.5 см
505 _tҮгийн сан утга зүйн ай --
_tХэлц судлал, нэр зүй, нэр цээрлэх ба эерүүлэх ёс --
_tҮгийн сангийн найруулга ба үүсвэр бүрэлдэхүүн толь бичиг --
520 _aЭнэхүү сурах бичигт хэл шинжлэлийн нэг үндсэн салбар болох “Үгийн сан судлал”-ын үндсэн ойлголтуудыг уг хичээлээр эзэмших мэдлэг, чадварын хамааралд авч үзэн, хэлний жишээ баримтаар баталгаажуулахыг зорьсон. Сурах бичиг нь бага боловсролын монгол хэлний сургалтын цөм хөтөлбөр, түүнийг хэрэгжүүлэх суралцахуйн удирдамжид тодорхойлсон “хэл зүй- үгийн санг хэрэглэх чадвар”-т суралцахад дэмжлэг болно. Тухайлбал, аливаа эхийг ойлгож унших суурь чадвар бол үгийн утгыг ойлгох, түүнийг тайлбарлаж сурах явдал бөгөөд сурагчдын үгийн баялгийг нэмэгдүүлэх, уламжлалт ёс заншил, соёлоос суралцахад үгийн утгыг тайлбарлах үйл чухал тул эх дэх танил биш үгийп утгыг хам сэдвээс таамаглах, толь бичгээс лавлан тодруулахад суралцана.
546 _aМонгол
_bКирилл
653 4 _aУтга зүйн ай
653 4 _aХэлц судлал
653 4 _aТоль бичиг
700 0 _aЭнхжаргал, М.
_eЗохиогч
_9307
710 2 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
_bБагшийн сургууль
_eЭрхэлсэн байгууллага
942 _2ddc
_cBK
999 _c103471
_d103471