000 | 02744nam a22003737a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20220224140743.0 | ||
008 | 220221s 2021mp dlo| m||| 00| 1 mon d | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
072 | _aF01110101 | ||
082 | 4 |
_221 _a378.17 _bX631 |
|
100 | 0 | _aХулан,Ожгоошийн | |
245 | 1 | 0 |
_aСуралцагчдын ялгаатай байдлыг харгалзан суралцахуйг дэмжих арга зүйн туршилт үр дүн : _bМУБИС-ийн Англи хэлний багш бэлтгэх сургалтын жишээн дээр / _cУдирдсан: академич Б. Жадамба, доктор (Ph.D) профессор Г. Цогзолмаа ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) профессор Ц. Бурмаа, доктор (Ph.D) профессор Ж. Сүхбаатар |
260 | 1 |
_aУлаанбаатар _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2021 |
|
300 |
_a116 хуудастай _bCD 12x12 _c30 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_bБоловсрол судлалын ухаанаар доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон нэг сэдэвт бүтээл _cБоловсрол Шинжлэх Ухааны Яам (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) |
||
504 | _aНомзүй (хуудас 110-115) | ||
505 | 0 | _t1-р бүлэг Суралцагчдын ялгаатай байдлыг харгалзан суралцахуйг дэмжих үзэл баримтлал нөлөөлөх хүчин зүйлс арга зүй | |
505 | 0 | _t2-р бүлэг Суралцагчдын ялгаатай байдлын судалгаа түүнийг сургалтанд харгалзах хүчин зүйлс суралцахуйг дэмжих арга зүйн нэгэн хувилбар туршилт үр дүн | |
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ | ||
546 |
_aМонгол _bКирил |
||
653 | 4 | _aБоловсрол судлал | |
653 | 4 | _aСургалтын арга | |
700 | 0 |
_aЖадамба Б. _eУдирдагч |
|
700 | 0 |
_aЦогзолмаа Г. _eУдирдагч |
|
700 | 0 |
_aБурмаа Ц. _eШүүмжлэгч |
|
700 | 0 |
_aСүхбаатар Ж. _eШүүмжлэгч |
|
710 | 2 | _aБоловсрол Шинжлэх Ухааны Яам (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) | |
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EWH5mf5FV5BBtmkFoRDKM2MBtxBN9371YDddBy2b_-mt9w?e=Q1bg3c | ||
942 |
_2ddc _cDIS |
||
999 |
_c103614 _d103614 |