000 02744nam a22003737a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20220224140743.0
008 220221s 2021mp dlo| m||| 00| 1 mon d
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
072 _aF01110101
082 4 _221
_a378.17
_bX631
100 0 _aХулан,Ожгоошийн
245 1 0 _aСуралцагчдын ялгаатай байдлыг харгалзан суралцахуйг дэмжих арга зүйн туршилт үр дүн :
_bМУБИС-ийн Англи хэлний багш бэлтгэх сургалтын жишээн дээр /
_cУдирдсан: академич Б. Жадамба, доктор (Ph.D) профессор Г. Цогзолмаа ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) профессор Ц. Бурмаа, доктор (Ph.D) профессор Ж. Сүхбаатар
260 1 _aУлаанбаатар
_b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй]
_c2021
300 _a116 хуудастай
_bCD 12x12
_c30 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_acomputer
_bc
338 _2rdacarrier
_acomputer disc
_bcd
502 _bБоловсрол судлалын ухаанаар доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон нэг сэдэвт бүтээл
_cБоловсрол Шинжлэх Ухааны Яам (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль)
504 _aНомзүй (хуудас 110-115)
505 0 _t1-р бүлэг Суралцагчдын ялгаатай байдлыг харгалзан суралцахуйг дэмжих үзэл баримтлал нөлөөлөх хүчин зүйлс арга зүй
505 0 _t2-р бүлэг Суралцагчдын ялгаатай байдлын судалгаа түүнийг сургалтанд харгалзах хүчин зүйлс суралцахуйг дэмжих арга зүйн нэгэн хувилбар туршилт үр дүн
540 _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ
546 _aМонгол
_bКирил
653 4 _aБоловсрол судлал
653 4 _aСургалтын арга
700 0 _aЖадамба Б.
_eУдирдагч
700 0 _aЦогзолмаа Г.
_eУдирдагч
700 0 _aБурмаа Ц.
_eШүүмжлэгч
700 0 _aСүхбаатар Ж.
_eШүүмжлэгч
710 2 _aБоловсрол Шинжлэх Ухааны Яам (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль)
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EWH5mf5FV5BBtmkFoRDKM2MBtxBN9371YDddBy2b_-mt9w?e=Q1bg3c
942 _2ddc
_cDIS
999 _c103614
_d103614