000 02626nam a22003497a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20230403114959.0
008 220322s 2022mp ado|| bm|| 001 0 mon d
020 _qХатуу хавтастай
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 0 _aMON
_hmon
072 _aE01110101
082 4 _221
_a371.3
_bЦ929 2022
100 0 _aЦэгмид, Хүрэлбаатарын
_eЗохиогч
_94261
245 1 0 _aИдэвхтэй сургалтын арга зүйг багш сонсогчид хэрэглэсэн байдлын шинжилгээ: Дотоод хэргийн их сургуулийн жишээн дээр :
_bМагистрын зэрэг горилсон бүтээл /
_cХүрэлбаатар Цэгмид ; Удирдагч: Л. Тогтохбуян (Ph.D) ; Албан ёсны шүүмжлэгч: (Ph.D), дэд профессор Ш. Ичинхорлоо
264 1 _aУлаанбаатар
_b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй]
_c2022
300 _a82 хуудастай:
_bЗурагтай, хүснэгттэй;
_c30см+ CD (12x12)
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_acomputer
_bc
338 _2rdacarrier
_acomputer disc
_bcd
502 _bМагистрын зэрэг горилсон бүтээл
_cБоловсрол Судлалын Сургууль (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль)
_d2022
504 _aНом зүйтэй (хуудас 54-55)
505 0 _t1-р бүлэг: Идэвхтэй сургалтын арга зүйн онол практикийн үндэс --
_t2-р бүлэг: Дотоод хэргийн их сургуулийн сургалтад идэвхтэй сургалтын арга зүй хэрэгжиж буй байдлын судалгаа шинжилгээ
540 _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
546 _aМонгол
_b(Кирилл)
650 4 _aБоловсрол
_vСургалтын арга зүй
_9185
700 0 _aТогтохбуян, Л.
_eУдирдагч
_94262
700 0 _aИчинхорлоо, Л.
_eАлбан ёсны шүүмжлэгч
_94263
710 2 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
_bБоловсрол Судлалын Сургууль (Боловсрол Судлал Арга Зүйн Тэнхим)
_94126
_eЭрхэлсэн байгууллага
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EdStce79UnBLv4HZCzp1nQUBGe_750fma8A9SoM4f7eaqw?e=j6KfB8
942 _2ddc
_cMAG
999 _c103810
_d103810