000 | 02626nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20230403114959.0 | ||
008 | 220322s 2022mp ado|| bm|| 001 0 mon d | ||
020 | _qХатуу хавтастай | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | 0 |
_aMON _hmon |
|
072 | _aE01110101 | ||
082 | 4 |
_221 _a371.3 _bЦ929 2022 |
|
100 | 0 |
_aЦэгмид, Хүрэлбаатарын _eЗохиогч _94261 |
|
245 | 1 | 0 |
_aИдэвхтэй сургалтын арга зүйг багш сонсогчид хэрэглэсэн байдлын шинжилгээ: Дотоод хэргийн их сургуулийн жишээн дээр : _bМагистрын зэрэг горилсон бүтээл / _cХүрэлбаатар Цэгмид ; Удирдагч: Л. Тогтохбуян (Ph.D) ; Албан ёсны шүүмжлэгч: (Ph.D), дэд профессор Ш. Ичинхорлоо |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2022 |
|
300 |
_a82 хуудастай: _bЗурагтай, хүснэгттэй; _c30см+ CD (12x12) |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_bМагистрын зэрэг горилсон бүтээл _cБоловсрол Судлалын Сургууль (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) _d2022 |
||
504 | _aНом зүйтэй (хуудас 54-55) | ||
505 | 0 |
_t1-р бүлэг: Идэвхтэй сургалтын арга зүйн онол практикийн үндэс -- _t2-р бүлэг: Дотоод хэргийн их сургуулийн сургалтад идэвхтэй сургалтын арга зүй хэрэгжиж буй байдлын судалгаа шинжилгээ |
|
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ. | ||
546 |
_aМонгол _b(Кирилл) |
||
650 | 4 |
_aБоловсрол _vСургалтын арга зүй _9185 |
|
700 | 0 |
_aТогтохбуян, Л. _eУдирдагч _94262 |
|
700 | 0 |
_aИчинхорлоо, Л. _eАлбан ёсны шүүмжлэгч _94263 |
|
710 | 2 |
_aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _bБоловсрол Судлалын Сургууль (Боловсрол Судлал Арга Зүйн Тэнхим) _94126 _eЭрхэлсэн байгууллага |
|
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EdStce79UnBLv4HZCzp1nQUBGe_750fma8A9SoM4f7eaqw?e=j6KfB8 | ||
942 |
_2ddc _cMAG |
||
999 |
_c103810 _d103810 |