000 03100nam a22003617a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20221114135742.0
008 220419s2021 mp ad||| b||| 00| 0 mon d
020 _a9789919256180
040 _aMN-UlMNUE
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 _aMON
082 _221
_b379'077
_aБ174
100 0 _aБайгалмаа, Ч.
_eЗохиогч
_qЧүлтэмийн
_9102
245 1 0 _aБоловсролын бодлого :
_bБоловсрол судлал мэргэжлээр суралцагч оюутнуудын гарын авлага /
_cЧүлтэмийн Байгалмаа ; Хянан тохиолдуулсан. Академич Б. Жадамбаа, доктор (Ph.D) Т. Энхтуяа
264 1 _aУлаанбаатар
_bОргил чанар хэвлэх үйлдвэр
_c2021
264 1 _a@copyright
300 _a112 хуудастай
_bСхемтэй
_c25 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
500 _aДотор нүүрний дээд талд: МУБИС-ийн 70 жилийн ойд зориулав
504 _aНом зүй (хуудас 109-111)
505 0 _aБоловсролын бодлого, түүний мөн чанар -- Боловсролын бодлого төлөвлөлт -- Боловсролын бодлогын хэрэгжилт -- Сургуулийн өмнөх боловсролын бодлого -- Бага дунд боловсролын бодлого -- Мэргэжлийн боловсролын бодлого -- Дээд боловсролын бодлого -- Тогтвортой хөгжлийн боловсролын бодлого -- Насан туршийн боловсролын бодлого -- Боловсролын чанарын баталгаажуулалтын бодлого -- Боловсролын бодлогын хөгжлийн чиг хандлага
520 _aСургуулийн өмнөх боловсролын түвшнээс насанд хүрэгчдийн түвшин хүртэлх түвшний болон тогтвортой хөгжлийн боловсролын бодлогыг дэлгэрэнгүй авч үзэн тэдгээрт тэнд ажиллаж байгаа хүн бүр чухал үүрэгтэй болохыг тодруулж өгсөн.
546 _aмонгол
_bкирил
653 4 _aБоловсролын бодлого төлөвлөлт
653 4 _aБоловсролын бодлогууд
700 0 _aЖадамбаа, Б.
_eХянан тохиолдуулсан
_qБадрахын
_9103
700 0 _aЭнхтуяа, Т.
_eХянан тохиолдуулсан
_9104
880 _6245-01/(N
_aBolovsrolyn bodlogo :
_bBolovsrol sudlal mėrgėzhlėėr suralt︠s︡agch oi︠a︡utnuudyn garyn avlaga /
_cChu̇ltėmiĭn Baĭgalmaa ; Khi︠a︡nan tokhiolduulsan Akademich B. Zhadambaa, T. Ėnkhtui︠a︡a
880 _6264-02/(N
_aUlaanbaatar khot
_bOrgil chanar khėvlėkh u̇ĭldvėr
_c2021
942 _2ddc
_cBK
999 _c103898
_d103898