000 | 02579nam a22003377a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20220426090412.0 | ||
008 | 220425s2020 mp ad||| bk|| 00| 0amon d | ||
020 | _a9789997898784 | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | _aMON | ||
082 |
_221 _a001.43 _bЖ314 2020 |
||
100 | 0 | 0 |
_aЖаргал, Г. _eЗохиогч _qГүррагчаагийн |
245 | 1 | 0 |
_aСудалгааны арга зүйд суралцах нь : _bНийгмийн шинжлэх ухааны судалгааны арга зүйд суралцах аргачлал, жишээ, кейс, дасгал / _cГ. Жаргал, Н. Сэлэнгэ |
250 | _aШинэчилж засварласан 2 дахь хэвлэл | ||
264 | 1 |
_aУлаанбаатар хот _bАрилдал ХХК _c2020 |
|
300 |
_a208 хуудастай _bЗурагтай, схемтэй _c25 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
504 | _aНом зүй (хуудас 206-207) | ||
505 | 0 | _aСудалгааны гараа -- Судалгаа бол мэдлэг бүтээх үйлдэл -- Судалгааны дизайн -- Өгөгдлийн шинжилгээ -- Судалгааны үр дүн -- Төрийн албан хаагчдын ёс суртахууны төлөвшил, үр дагавар -- Монгол Улсын хүн амын 100 жилийн өсөлтийн төлөв байдал хандлага -- Microsoft Word программ хэрэглэх зарчим, аргачлал | |
520 | _aНийгмийн судалгаа, шинжлэх ухааны мэдлэг, онол, ойлголт, парадигм, үзэл баримтлал, тоон буюу статистик шинжилгээ зэрэг ойлголт тус бүрийн ангилал, төрөл, хэрэглэх нөхцөл, дараалал, аргачлалыг 130 жишээ, 19 кейсээр тайлбарлаж, танхимд болон е-сургалтаар суралцахад зориулж 40 багц дасгал зөвлөмжүүд багтсан | ||
546 |
_aмонгол _bкирил |
||
653 | 4 | _aНийгмийн судалгаа | |
653 | 4 | _aШинжлэх ухааны судалгааны ангилал | |
653 | 4 | _aСудалгааны арга зүй | |
653 | 4 | _aШинжлэх ухааны мэдлэг бүтээх арга | |
700 | 0 |
_aСэлэнгэ, Н. _eЗохиогч _qНаянбуугийн |
|
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c103901 _d103901 |