000 02579nam a22003377a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20220426090412.0
008 220425s2020 mp ad||| bk|| 00| 0amon d
020 _a9789997898784
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 _aMON
082 _221
_a001.43
_bЖ314 2020
100 0 0 _aЖаргал, Г.
_eЗохиогч
_qГүррагчаагийн
245 1 0 _aСудалгааны арга зүйд суралцах нь :
_bНийгмийн шинжлэх ухааны судалгааны арга зүйд суралцах аргачлал, жишээ, кейс, дасгал /
_cГ. Жаргал, Н. Сэлэнгэ
250 _aШинэчилж засварласан 2 дахь хэвлэл
264 1 _aУлаанбаатар хот
_bАрилдал ХХК
_c2020
300 _a208 хуудастай
_bЗурагтай, схемтэй
_c25 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
504 _aНом зүй (хуудас 206-207)
505 0 _aСудалгааны гараа -- Судалгаа бол мэдлэг бүтээх үйлдэл -- Судалгааны дизайн -- Өгөгдлийн шинжилгээ -- Судалгааны үр дүн -- Төрийн албан хаагчдын ёс суртахууны төлөвшил, үр дагавар -- Монгол Улсын хүн амын 100 жилийн өсөлтийн төлөв байдал хандлага -- Microsoft Word программ хэрэглэх зарчим, аргачлал
520 _aНийгмийн судалгаа, шинжлэх ухааны мэдлэг, онол, ойлголт, парадигм, үзэл баримтлал, тоон буюу статистик шинжилгээ зэрэг ойлголт тус бүрийн ангилал, төрөл, хэрэглэх нөхцөл, дараалал, аргачлалыг 130 жишээ, 19 кейсээр тайлбарлаж, танхимд болон е-сургалтаар суралцахад зориулж 40 багц дасгал зөвлөмжүүд багтсан
546 _aмонгол
_bкирил
653 4 _aНийгмийн судалгаа
653 4 _aШинжлэх ухааны судалгааны ангилал
653 4 _aСудалгааны арга зүй
653 4 _aШинжлэх ухааны мэдлэг бүтээх арга
700 0 _aСэлэнгэ, Н.
_eЗохиогч
_qНаянбуугийн
942 _2ddc
_cBK
999 _c103901
_d103901