000 | 04831nam a22004457a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20230403115348.0 | ||
008 | 220504s2021 mp ad||| db|| 00| 0 mon d | ||
020 | _qЗөөлөн хавтастай | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | _aMON | ||
082 |
_221 _bТ865 2021 _a371.9 |
||
245 | 0 | 0 |
_aТэгш хамруулах боловсрол : _bТавдугаар ангийн сурагдыг бага ангиас дунд ангид дэвшин суралцахад дэмжлэг үзүүлэх арга зүй сургалтын модуль / _cБоловсруулсан: Д. Одгэрэл, Г. Чанцалдулам, О. Мөнхцэцэг, Ч. Нямдорж |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар хот _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2021 |
|
300 |
_a84 хуудастай _bЗурагтай, Схемтай _c24 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
504 | _aНом зүй (хуудас 83) | ||
505 | 0 |
_tБОЛОВСРОЛЫН ТУСГАЙ ХЭРЭГЦЭЭТ ХҮҮХДИЙГ ДЭМЖИХ СУРГУУЛИЙН ҮЙЛ АЖИЛЛАГААГ БЭХЖҮҮЛЭХ НЬ (6 цаг)
1.1. Сурагчид бага ангиас дунд анги руу шилжих
шилжилтийн уе, онцлог, бэрхшээл, туслах арга замууд
1.2. Шилжилтийн үеийг дэмжих, сургалтын залгамж холбоог хангах сургуулийн бодлого, дүрэм,
бага дунд сургуулийн зохион байгуулалт
1.3. Сургуулийн дэмжлэгийн баг, багш нар, сурагчдын өөрийн удирдлагын байгууллага,
эцэг эхийн зөвлөлийн хамтын ажиллагаа --
_t2. ТУСГАЙ ХЭРЭГЦЭЭТЭЙ ХҮҮХДИЙН ТАЛААРХ МЭДЭЭЛЛИЙН САН БҮРДҮҮЛЭХ, АШИГЛАХ (5 цаг) 2.1. ТХХ-ийн эруүл мэнд, боловсролын хэрэгцээ, нөхцөл байдлын талаарх суурь мэдээллийг цуглуулах арга зүй 2.2. Хүүхдийн мэдээллийг боловсруулах, хөтлөх, сургалтын үйл ажиллагаанд ашиглах арга зүй -- _t3. ТУСГАЙ ХЭРЭГЦЭЭТЭЙ ХҮҮХДИЙГ БАГА АНГИАС ДУНД АНГИД ДЭВШИН СУРАЛЦАХАД БЭЛТГЭХ НЬ (5 цаг) 3.1. ТХХ-ийг бага ангиас дунд ангид дэвшин суралцахад бэлтгэх нь 3.2. ТХХ-ийг хосолсон сүргалтаар дэмжих арга зүй |
|
505 | 0 | _tБадрангуй Алдарт Багшийн Сургууль | |
520 | _aУлаанбаатар хот, Өвөрхангай, Ховд аймгийн 6-9 дүгээр ангийн тусгай хэрэгцээтэй хүүхдүүд бага, дунд боловсролын туршид өөрсдийн хэрэгцээнд нийцсэн тэгш хамруулан сургах боловсролын шаталсан дэмжлэгавах боломж бүрдүүлнэ. | ||
546 |
_aмонгол _bкирил |
||
653 | 4 | _aХүүхэд бүрийг боловсролд тэгш хамруулах зарчмыг дэмжих нь төсөл | |
653 | 4 | _aТэгш хамруулан сургах | |
653 | 4 | _aТусгай хэрэгцээт хүүхдийн суралцахуйг дэмжих | |
653 | 4 | _aХөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийг сургах | |
653 | 4 | _aХүүхдийг судлах | |
653 | 4 | _aТусгай хэрэгцээт боловсрол олгох | |
700 | 0 |
_aОдгэрэл, Д _eБоловсруулсан _94658 |
|
700 | 0 |
_aЧанцалдулам, Г. _eБоловсруулсан _94659 |
|
700 | 0 |
_aМөнхцэцэг, О. _eБоловсруулсан _93618 |
|
700 | 0 |
_aНямдорж, Ч. _eБоловсруулсан _94660 |
|
710 | 2 |
_aХүүхдийг Ивээх Сан [Эрхэлсэн байгууллага] _94661 |
|
710 | 2 |
_afrom the People of Japan _e issuing body _94662 |
|
710 | 2 |
_a Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _eЭрхэлсэн байгууллага _94663 |
|
880 |
_6245-01/(N _aTėgsh khamruulakh bolovsrol : _bTavdugaar angiĭn suragchdyn baga angias dund angid dėvshin suralt︠s︡akhad dėmzhlėg u̇zu̇u̇lėkh arga zu̇ĭ surgaltyn modulʹ / _cBolovsruulsan: D. Odgėrėl, G. Chant︠s︡aldulam, O. Mȯnkht︠s︡ėt︠s︡ėg, Ch. Ni︠a︡mdorzh |
||
880 |
_6264-02/(N _aUlaanbaatar khot _b[Khėvlėliĭn gazar todorkhoĭgu̇ĭ] _c2021 |
||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c103924 _d103924 |