000 03252nam a22003737a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20230324100532.0
008 220516s2022 mp ado|| bm|| 001 1 mon d
020 _c10000
_qХатуу хавтастай
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 0 _aMON
_hmon
072 _aE01110101
082 4 _221
_a155.5
_bX236
100 0 _aХараанижид, Хүрднээгийн
_eЗохиогч
_94400
245 1 0 _aАхлах ангийн сурагчдын сэтгэл зүйн онцлогт түшиглэсэн суралцахуйг зохион байгуулсан туршилт судалгаа: ЕБС-ийн физикийн хичээлийн жишээн дээр :
_bБоловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл /
_cХүрднээ Хараанижид ; Эрдэм шинжилгээний ажлын удирдагч: (Sc.D), академич Б. Жадамба, доктор (Ph.D) Н. Цэдэвсүрэн ; Эрдэм шинжилгээний ажлын шүүмжлэгч: доктор (Ph.D), профессор Б. Батсайхан, доктор (Ph.D), профессор Б. Батдэлгэр
264 1 _aУлаанбаатар
_b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй]
_c2022
300 _a121 хуудастай
_bЗурагтай, хүснэгтэй+ 12x12 CD-тэй
_c30 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_acomputer
_bc
338 _2rdacarrier
_acomputer disc
_bcd
502 _aБоловсрол судлал
_bДоктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл
_cБоловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
_d2022
504 _aНом зүйтэй (хуудас 106-112)
505 0 _t1-р бүлэг: Суралцахуйн онол, арга зүйн үндэс ба ахлах ангийн сурагчдын сэтгэл зүйн ба суралцахуйн онцлог --
_t2-р бүлэг: Ахлах ангийн сурагчдын сэтгэл зүйн онцлогт түшиглэн суралцахуйг зохион байгуулсан аргачлал, явц, үр дүн
540 _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ
546 _aМонгол
_b(Кирилл)
650 4 _aБоловсрол
_vСуралцахуй
_94116
700 0 _aЖадамба, Б.
_eЭрдэм шинжилгээний ажлын удирдагч
_9837
700 0 _aЦэдэвсүрэн, Н.
_eЭрдэм шинжилгээний ажлын удирдагч
_94401
700 0 _aБатсайхан, Б.
_eЭрдэм шинжилгээний ажлын шүүмжлэгч
_91366
700 0 _aБатдэлгэр, Б.
_eЭрдэм шинжилгээний ажлын шүүмжлэгч
_94402
710 2 _aБоловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам
_bМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
_eЭрхэлсэн байгууллага
_94403
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EWUoNfkWi8JBt2jrt9lYKkcBSuLkxu-WPTkWNZgwEji28Q?e=0DXbQ1
942 _2ddc
_cDIS
999 _c103984
_d103984