000 | 02538nam a22003977a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20220517105807.0 | ||
008 | 220517s2022 mp dl|| m||| 00| 1 mon d | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | _amon | ||
072 | _aF01110101 | ||
082 | 4 |
_221 _a371.11 _bП117 |
|
100 | 0 | _aПагмасүрэн, Ц | |
245 | 1 | 0 |
_aБагшлахуйд суралцах арга зүйн нэгэн хувилбарын туршилт судалгаа : _bБиологийн сургалтын арга зүйн хичээлийн жишээн дээр / _cУдирдагч: доктор (Sc.D) академич Б. Жадамба, доктор (Ph.D) Т. Ганбаатар ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) профессор Б. Батсайхан, доктор (Ph.D) профессор П. Батринчин |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2022 |
|
300 |
_a118 хуудастай _bCD 12x12 _c30 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_bБоловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон нэг сэдэв бүтээл _cБоловсрол Шинжлэх Ухааны Яам (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) |
||
504 | _aНом зүй (хуудас 71-82) | ||
505 | 0 | _t1-р бүлэг Багшлахуйд суралцах онол арга зүйн үндэс | |
505 | 0 | _t2-р бүлэг Багшлахуйд суралцах арга зүйн нэгэн хувилбарын туршилт судалгааны үр дүн | |
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ | ||
546 |
_aМонгол _bКирил |
||
653 | 4 | _aБагшлахуйг төлөвлөх | |
653 | 4 | _aБагшлахуйн өөрийн үнэлгээ | |
653 | 4 | _aСургалтын ялгаа | |
700 | 0 |
_aЖадамба, Б _eУдирдагч |
|
700 | 0 |
_aГанбаатар, Т _eУдирдагч |
|
700 | 0 |
_aБатсайхан, Б _eШүүмжлэгч |
|
700 | 0 |
_aБатринчин, П _eШүүмжлэгч |
|
710 | 2 | _aБоловсрол Шинжлэх Ухааны Яам (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) | |
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EaWSww8ySEpPgPw71RmnZvUBDmpqwZpJ_YvL5Ca0jR4QIQ?e=w4tkw9 | ||
942 |
_2ddc _cDIS |
||
999 |
_c103991 _d103991 |