000 | 02940nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20230403112428.0 | ||
008 | 220920s2022 mp ad||| bm|| 00| 0 mon d | ||
020 | _qХатуу хавтастай | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | 0 |
_aMON _hmon |
|
072 | _aЕ01120101 | ||
082 | 4 |
_221 _a372.21 _bС39 2022 |
|
100 | 0 |
_aСацира = Shaqila _eЗохиогч _94087 |
|
245 | 1 | 0 |
_aПортеж хөтөлбөрийн арга зүйг ашиглан хүүхдийн хөгжлийг дэмжсэн судалгааны үр дүн: Өвөр монгол 5 настай, хөнгөн хэлбэрийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн жишээн дээр : _bСургуулийн өмнөх боловсролын арга зүйн магистрын зэрэг горилсон бүтээл / _cСацира = Shaqila ; Удирдагч: доктор (Ph.D), проф. Ж. Батдэлгэр ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D), дэд профессор Д. Туяа |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2022 |
|
300 |
_a78 хуудастай: _bЗурагтай, хүснэгттэй, диаграммтай; _c30см+ CD (12x12) |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_aСургуулийн өмнөх боловсролын арга зүй _bМагистрын зэрэг горилсон бүтээл _cСургуулийн Өмнөх Боловсролын Сургууль (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) _d2022 |
||
504 | _aНом зүйтэй (хуудас 64-65), Товчилсон үгийн тайлбартай | ||
505 | 0 |
_t1-р бүлэг. Эрт үеийн хөгжил, оролцооны портеж хөтөлбөрийн онол, арга зүйн үндэс -- _t2-р бүлэг. Портеж хөтөлбөрийн арга зүйг ашиглан таван настай хөнгөн хэлбэрийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэдтэй ажилласан судалгааны явц, үр дүн |
|
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ. | ||
546 |
_aМонгол _b(Кирилл) |
||
650 | 4 |
_aБоловсрол _vСургуулийн өмнөх боловсрол _92985 |
|
700 | 0 |
_aБатдэлгэр, Ж. _eУдирдагч |
|
700 | 0 |
_aТуяа, Д. _eШүүмжлэгч _93354 |
|
710 | 2 |
_aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _bСургуулийн Өмнөх Боловсролын Сургууль _eЭрхэлсэн байгууллага _9445 |
|
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EVwfb5d-bRJMsE4PAmkZgvgBZP_6okxwTI2GibuhhtmyUw?e=dYVbHB | ||
942 |
_2ddc _cMAG |
||
999 |
_c104423 _d104423 |