000 02940nam a22003497a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20230403112428.0
008 220920s2022 mp ad||| bm|| 00| 0 mon d
020 _qХатуу хавтастай
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 0 _aMON
_hmon
072 _aЕ01120101
082 4 _221
_a372.21
_bС39 2022
100 0 _aСацира = Shaqila
_eЗохиогч
_94087
245 1 0 _aПортеж хөтөлбөрийн арга зүйг ашиглан хүүхдийн хөгжлийг дэмжсэн судалгааны үр дүн: Өвөр монгол 5 настай, хөнгөн хэлбэрийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн жишээн дээр :
_bСургуулийн өмнөх боловсролын арга зүйн магистрын зэрэг горилсон бүтээл /
_cСацира = Shaqila ; Удирдагч: доктор (Ph.D), проф. Ж. Батдэлгэр ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D), дэд профессор Д. Туяа
264 1 _aУлаанбаатар
_b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй]
_c2022
300 _a78 хуудастай:
_bЗурагтай, хүснэгттэй, диаграммтай;
_c30см+ CD (12x12)
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_acomputer
_bc
338 _2rdacarrier
_acomputer disc
_bcd
502 _aСургуулийн өмнөх боловсролын арга зүй
_bМагистрын зэрэг горилсон бүтээл
_cСургуулийн Өмнөх Боловсролын Сургууль (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль)
_d2022
504 _aНом зүйтэй (хуудас 64-65), Товчилсон үгийн тайлбартай
505 0 _t1-р бүлэг. Эрт үеийн хөгжил, оролцооны портеж хөтөлбөрийн онол, арга зүйн үндэс --
_t2-р бүлэг. Портеж хөтөлбөрийн арга зүйг ашиглан таван настай хөнгөн хэлбэрийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэдтэй ажилласан судалгааны явц, үр дүн
540 _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
546 _aМонгол
_b(Кирилл)
650 4 _aБоловсрол
_vСургуулийн өмнөх боловсрол
_92985
700 0 _aБатдэлгэр, Ж.
_eУдирдагч
700 0 _aТуяа, Д.
_eШүүмжлэгч
_93354
710 2 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
_bСургуулийн Өмнөх Боловсролын Сургууль
_eЭрхэлсэн байгууллага
_9445
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EVwfb5d-bRJMsE4PAmkZgvgBZP_6okxwTI2GibuhhtmyUw?e=dYVbHB
942 _2ddc
_cMAG
999 _c104423
_d104423