000 | 02574nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20230403113246.0 | ||
008 | 221013s2022 mp ad||| bm|| 00| 0 mon d | ||
020 | _qХатуу хавтастай | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | 0 |
_aMON _hmon |
|
072 | _aE011406 | ||
082 |
_221 _a540 _bУ588 2022 |
||
100 | 0 |
_aУуганцэцэг, О. _eЗохиогч _94139 |
|
245 | 1 | 0 |
_aХимийн хичээлийн судалгаа түүний үр дүн : _bХимийн боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / _cО. Ууганцэцэг ; Удирдагч: дэд профессор Н. Наранцогт ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) Б. Норовсүрэн |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2022 |
|
300 |
_a61 хуудастай: _bЗурагтай, хүснэгттэй; _c30см+ CD (12x12) |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_aХимийн боловсрол _bМагистрын зэрэг горилсон бүтээл _cМатематик, Байгалийн Ухааны Сургууль (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) _d2022 |
||
504 | _aНом зүйтэй (хуудас 57) | ||
505 | 0 |
_tХичээлийн судалгаа гэж юу вэ? -- _tХичээлийн судалгааны онцлог -- _tХичээлийн судалгааны бүтэц -- _tХичээлийн бэлтгэл судалгаа -- _tСудлагдахууны агуулгын судалгаа -- _tХэрэглэгдэхүүний судалгаа -- _tХичээл, хичээлийн хэлэлцүүлэг, хичээлийн анализ |
|
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ. | ||
546 |
_aМонгол _b(Кирилл) |
||
650 | 4 |
_aБоловсрол _vХимийн боловсрол _9520 |
|
700 | 0 |
_aНаранцогт, Н. _eУдирдагч |
|
700 | 0 |
_aНоровсүрэн, Б. _eШүүмжлэгч _9522 |
|
710 | 2 |
_aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _bМатематик, Байгалийн Ухааны Сургууль (Химийн Тэнхим) _eЭрхэлсэн байгууллага _94140 |
|
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EdzD_-RXfSdJl58itfDYLM0B92gRM8wIRG1HShIBGWA6JA?e=e6MfO6 | ||
942 |
_2ddc _cMAG |
||
999 |
_c104501 _d104501 |