000 | 02766nam a22003857a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20241107101128.0 | ||
008 | 221114b2022 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a9789919266462 _cзөөлөн хавтастай |
||
040 |
_aMN-UlMNUE _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
082 |
_221 _a371.9 _bО-19 2022 |
||
245 | 1 | 0 |
_aТэгш хамруулан сургах боловсролын үндэс _cЗохиогч: Д.Одгэрэл, Зохиогч: Ч.Нямдорж ; Редактор: Д.Ганболд, Редактор: О.Мөнхцэцэг |
264 |
_aУлаанбаатар _b''Admon print'' KHKHK _c2022 |
||
300 |
_a171 хуудастай _bСхем, хүснэгттэй _c24.5см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
500 | 0 | _aДотор нүүрний дээд талд: Монгол Улсын Боловсролын Их сургууль | |
504 | 0 | _aНом зүй: (хуудас 169-171) | |
505 | 0 | _tТэгш хамруулан сургах боловсролын үзэл баримтлал, хөгжлийн чиг хандлага, хамтын ажиллагаа, орчин | |
505 | 0 | _tХүүхэд бүрийн суралцах хувийн онцлог, суралцахуйд нөлөөлөх хүчин зүйлс, хүүхдийн хөгжлийн үнэлгээ, тусгай хэрэгцээтэй хүүхэд | |
505 | 0 | _tСургалтын үйл ажиллагааг дэмжих суралцахуйн түгээмэл загвар, хөтөлбөрийн тохиргоо, ганцаарчилсан сургалтын төлөвлөгөө | |
520 | _aТэгш хамруулан сургах боловсрол нь хүүхэд бүрт сургуулийн амьдрал, сургалтын үйл явцад бүрэн дүүрэн идэвхтэй оролцох боломжийг хангаж, хөгжих ээлтэй орчинг бүрдүүлж, хүртээмжтэй, чанартай боловсрол эзэмшүүлэх үйл явц юм. | ||
546 |
_aМонгол _bКирил |
||
653 | 4 | _aТэгш хамруулан сургах | |
653 | 4 | _aСуралцах хувийн онцлог | |
653 | 4 | _aСуралцахуй | |
700 | 0 |
_aОдгэрэл _eЗохиогч _qДандийн _998 |
|
700 | 0 |
_aНямдорж _eЗохиогч _qЧимэддоржийн _999 |
|
700 | 0 |
_aГанболд _eРедактор _qДагдангийн _9100 |
|
700 | 0 |
_aМөнхцэцэг _eРедактор _qОтгоны _9101 |
|
880 | 1 | 0 |
_6245-01/(N _aTėgsh khamruulan surgakh bolobsrolyn u̇ndes |
880 | 1 |
_6245-01/(N _aUlaanbaatar _cAdmon print KhKhK _b2022 |
|
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c104562 _d104562 |