000 | 02765nam a22003857a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20230706134137.0 | ||
008 | 230109s2021 mp a|||| b||| 00| 0dmon d | ||
020 | _a9789919945012 | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bMON _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 |
_aMON _hmon |
||
043 | _aa-mp--- | ||
082 |
_221 _a920'517 _bМ695 2021 |
||
245 | 0 | 0 |
_aМонголын 1921 оны хувьсгалд оролцсон халимаг сургагчдын намтрын судалгаа / _cЭрхлэн хэвлүүлсэн На. Сүхбаатар ; Бичиж боловсруулсан Н. Наранжаргал |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар _bСоёмбо принтинг ХХК _c2021 |
|
264 | 4 | _ccopyright © Тод номын гэрэл төв ТББ, 2021 | |
264 | 4 | _ccopyright © Соёмбо принтинг ХХК (Хавтасны загвар), 2021 | |
300 |
_a120 хуудастай _bЗурагтай _c25 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
490 |
_aОйрад судлалын номын сан = Bibliotheca Oiratica = Oyirad sudululiyin nomiyin sang _vBiography serica XVII |
||
500 | _aНүүр хуудасны дээд талд: Түүх, соёл, хэл бичиг судлалын ТОД НОМЫН ГЭРЭЛ ТӨВ | ||
504 | _aНом зүй (хуудас 118-119) | ||
520 | _aМонголын 1921 оны хувьсгал үйл хэрэгт оролцсон 138 халимаг сургагчдын намтрын судалгаа 6 халимаг сургагчийн 8 дурдатгал дурсамжаас бүрдсэн, тэднийг монголчуудад туслуулахаар чвуулах болсон шалтгаан хэрхэн бүрдүүлж ямар зохион байгуулалттайгаар Монголд илгээснийг тодруулсан судалгааны ажил. | ||
546 |
_aМонгол _b(Кирил) |
||
650 | 4 |
_aНамтар _y1921 _xАрдын хувьсгалын түүх _zМонгол _91084 |
|
700 | 0 |
_aСүхбаатар, На. _cСорон _d1973- _qНадмидын _9927 |
|
700 | 0 |
_aНаранжаргал, Н. _eБичиж боловсруулсан _9872 |
|
710 | 2 |
_aТүүх, соёл, хэл бичиг судлалын ТОД НОМЫН ГЭРЭЛ ТӨВ _eЭрхэлсэн байгууллага _9940 |
|
830 |
_aBiography serica _v17 _91074 |
||
880 | 0 | 0 |
_6245-01/(N _aMongolyn 1921 ony khuv'sgald orolt︠s︡son khalimag surgagchdyn namtryn sudalgaa / _cĖrkhlėn khėvlu̇u̇lsėn: Na. Su̇khbaatar ; Bichizh bolovsruulsan N. Naranzhargal |
880 | 1 |
_6264-02/(N _aUlaanbaatar _bSoёmbo printing KhKhK _c2021 |
|
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c104765 _d104765 |