000 | 02903nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20230403105000.0 | ||
008 | 230131s2023 mp d|||| bm|| 00| 0 mon d | ||
020 | _qХатуу хавтастай | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | 0 |
_aMON _hmon |
|
072 | _aE01140101 | ||
082 |
_221 _a372.7 _bН77 2023 |
||
100 | 0 |
_aHongxia _eЗохиогч _92933 |
|
245 | 1 | 0 |
_aБага ангийн математик болон ханз үсэгтэй сургалтын нөлөөллийн шинжилгээ : _bМатематик боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / _cHongxia ; Удирдагч багш: Проф. Ц. Лувсандорж |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2023 |
|
300 |
_a39 хуудастай: _bХүснэгттэй; _c30см+ CD (12x12) |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_aМатематикийн боловсрол _bМагистрын зэрэг горилсон бүтээл _cМатематик, Байгалийн Ухааны Сургууль (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) _d2023 |
||
504 | _aНом зүйтэй (хуудас 32) | ||
505 | 0 |
_tI бүлэг: Баримт бичгийн судалгаа -- Холбогдох ойлголтуудын тодорхойлолт -- _tII бүлэг: Асуулт хуудсын байцаалтын арга, үр дүн -- Ярилцлагын судалгаа, дүгнэлт |
|
520 | _aЭнэ сэдвийн хүрээнд монгол болон хятад хэлээр хичээллэдэг математикийн хичээлүүдийн ялгааг судалж, бага ангийн математикийн сургалтын ажлыг цаашид шинэчлэх бодит материалаар хангах, цаашдын багшлах ажлын суурийг тавьж өгөхийн зэрэгцээ бага ангийн математикийн хичээлийн бусад багш нарт тодорхой лавлагаа өгөх болно. | ||
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ. | ||
546 |
_aМонгол _b(Кирилл) |
||
650 | 4 |
_aМатематик _vМатематикийн боловсрол _92934 |
|
700 | 0 |
_aЛувсандорж, Ц. _eУдирдагч багш _9634 |
|
710 | 2 |
_aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _bМатематик, Байгалийн Ухааны Сургууль _eЭрхэлсэн байгууллага |
|
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EST8zZvRZXxEn0oBM7R4BoEBS7KbPmsm5guAQsieLqBnuw?e=dlWVXl | ||
942 |
_2ddc _cMAG |
||
999 |
_c105659 _d105659 |