000 03122nam a22003497a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20230322165632.0
008 230207s2022 mp ad||| bm|| 00| 0 mon d
020 _qХатуу хавтастай
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 _aMON
_hmon
082 _221
_a370.7
_bД393 2022
100 0 _aДашдорж, Ономын
_eЗохиогч
_93196
245 1 0 _aСурагчдын сэтгэн бодох үйл ажиллагааг уран дүрслэлийн аргаар идэвхжүүлэх нь: Ерөнхий боловсролын "Оном" сургуулийн сурагчдын математикийн хичээлийн жишээн дээр :
_bБоловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл /
_cОномын Дашдорж ; Эрдэм шинжилгээний удирдагч: Доктор (Ph.D), проф. П. Лхагвасүрэн, Доктор (Ph.D), дэд проф. Б. Ганцэцэг ; Эрдэм шинжилгээний ажлын шүүмжлэгч: Академич, доктор (Sc.D) Б. Жадамба, Профессор, доктор (Ph.D) П. Батринчин
264 1 _aУлаанбаатар
_b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй]
_c2022
300 _a118 хуудастай
_bЗурагтай, хүснэгтэй, графиктай+ 12x12 CD-тэй
_c30 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_acomputer
_bc
338 _2rdacarrier
_acomputer disc
_bcd
502 _aБоловсрол судлал
_bДоктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл
_cБоловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
_d2022
504 _aНом зүйтэй хуудас (96-100), товчилсон үгийн тайлбартай
505 0 _tНэгдүгээр бүлэг: Хүний сэтгэхүйн хөгжилд хэл яриа, уран дүрслэлийн гүйцэтгэх үүрэг --
_tХоёрдугаар бүлэг. Сэтгэн бодох үйлийн хөгжил, математикийн сурлагын амжилтад үзүүлсэн нөлөө дүн шинжилгээ, үр дүн
540 _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ
546 _aМонгол
_b(Кирилл)
650 4 _aБоловсрол
700 0 _aЛхагвасүрэн, П.
_eЭрдэм шинжилгээний удирдагч
_93197
700 0 _aГанцэцэг, Б.
_eЭрдэм шинжилгээний удирдагч
_93198
700 0 _aЖадамба, Б.
_eЭрдэм шинжилгээний ажлын шүүмжлэгч
_9837
700 0 _aБатринчин, П.
_eЭрдэм шинжилгээний ажлын шүүмжлэгч
_91039
710 2 _aБоловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам
_bМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
_eЭрхэлсэн байгууллага
_9433
942 _2ddc
_cDIS
999 _c105761
_d105761