000 | 03122nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20230322165632.0 | ||
008 | 230207s2022 mp ad||| bm|| 00| 0 mon d | ||
020 | _qХатуу хавтастай | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 |
_aMON _hmon |
||
082 |
_221 _a370.7 _bД393 2022 |
||
100 | 0 |
_aДашдорж, Ономын _eЗохиогч _93196 |
|
245 | 1 | 0 |
_aСурагчдын сэтгэн бодох үйл ажиллагааг уран дүрслэлийн аргаар идэвхжүүлэх нь: Ерөнхий боловсролын "Оном" сургуулийн сурагчдын математикийн хичээлийн жишээн дээр : _bБоловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / _cОномын Дашдорж ; Эрдэм шинжилгээний удирдагч: Доктор (Ph.D), проф. П. Лхагвасүрэн, Доктор (Ph.D), дэд проф. Б. Ганцэцэг ; Эрдэм шинжилгээний ажлын шүүмжлэгч: Академич, доктор (Sc.D) Б. Жадамба, Профессор, доктор (Ph.D) П. Батринчин |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2022 |
|
300 |
_a118 хуудастай _bЗурагтай, хүснэгтэй, графиктай+ 12x12 CD-тэй _c30 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_aБоловсрол судлал _bДоктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл _cБоловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _d2022 |
||
504 | _aНом зүйтэй хуудас (96-100), товчилсон үгийн тайлбартай | ||
505 | 0 |
_tНэгдүгээр бүлэг: Хүний сэтгэхүйн хөгжилд хэл яриа, уран дүрслэлийн гүйцэтгэх үүрэг -- _tХоёрдугаар бүлэг. Сэтгэн бодох үйлийн хөгжил, математикийн сурлагын амжилтад үзүүлсэн нөлөө дүн шинжилгээ, үр дүн |
|
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ | ||
546 |
_aМонгол _b(Кирилл) |
||
650 | 4 | _aБоловсрол | |
700 | 0 |
_aЛхагвасүрэн, П. _eЭрдэм шинжилгээний удирдагч _93197 |
|
700 | 0 |
_aГанцэцэг, Б. _eЭрдэм шинжилгээний удирдагч _93198 |
|
700 | 0 |
_aЖадамба, Б. _eЭрдэм шинжилгээний ажлын шүүмжлэгч _9837 |
|
700 | 0 |
_aБатринчин, П. _eЭрдэм шинжилгээний ажлын шүүмжлэгч _91039 |
|
710 | 2 |
_aБоловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам _bМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _eЭрхэлсэн байгууллага _9433 |
|
942 |
_2ddc _cDIS |
||
999 |
_c105761 _d105761 |