000 02757nam a22003617a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20230613130810.0
008 230613s2023 mp ad||| bm|| 00| 0 mon d
020 _qХатуу хавтастай
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 0 _aMON
041 0 _aENG
072 _aE01140901
082 _221
_a371.271'072
_bH22
100 _aHan Jun Xia
_eЗохиогч
_95138
245 1 0 _aМонгол, Өвөр Монголын ЕБС-ийн Англи хэлний ЭЕШ-ын даалгаврын харьцуулсан судалгаа: 2020-2022 оны шалгалтын даалгаврын хэлбэр, ялгах чадварын индекс, хүндрэлийн жишээн дээр :
_bГадаад хэлний боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл /
_cHan Jun Xia ; Удирдагч: доктор (Ph.D) П. Эрдэнэтуяа ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) Р. Ургамал
264 _aУлаанбаатар
_b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй]
_c2023
300 _a90 хуудастай
_bЗурагтай, хүснэгттэй+ CD (12x12)-тэй
_c30 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_acomputer
_bc
338 _2rdacarrier
_acomputer disc
_bcd
502 _aГадаад хэлний боловсрол
_bМагистрын зэрэг горилсон бүтээл
_cНийгэм, Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль)
_d2023
504 _aНом зүйтэй (хуудас 65-67)
505 0 _tНэгдүгээр бүлэг. Монгол, Өвөр Монголын ЕБС-ийн Англи хэлний хичээлийн зорилго, үнэлгээний даалгаврын онцлог --
_tХоёрдугаар бүлэг. ЕБС-ийн Англи хэлний ЭЕШ-ын даалгаврын хэлбэр, ялгах чадвар, хүндрэлийн харьцуулалт
540 _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
546 _aМонгол
_b(Кирилл)
650 4 _aБоловсрол
_vГадаад хэлний боловсрол
_93468
700 0 _aЭрдэнэтуяа, П.
_eУдирдагч
_9717
700 0 _aУргамал, Р.
_eШүүмжлэгч
_91191
710 2 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
_bНийгэм, Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль
_eЭрхэлсэн байгууллага
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EcPKZZhe1XpGrbRjiKA_n6cBwPiIDQzgy3z4wfWHHUhe6g?e=qbZ6jQ
942 _2ddc
_cMAG
999 _c106361
_d106361