000 | 02867nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20230704110436.0 | ||
008 | 230704s2023 mp ad||| bm|| 00| 0 mon d | ||
020 | _qХатуу хавтастай | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | 0 | _aMON | |
072 | _aE01140202 | ||
082 |
_221 _a570.72 _bT211 |
||
100 | 0 |
_aТана _eЗохиогч _95343 |
|
245 | 1 | 0 |
_aБиологийн хичээлийн цахим болон танхимын сургалтын үр дүнг харьцуулсан судалгаа : _bБиологийн боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / _cТана ; Эрдэм шинжилгээний ажлын удирдагч: дэд профессор, доктор Я. Оюунчулуун ; Эрдэм шинжилгээний ажлын шүүмжлэгч: дэд профессор, доктор Ж. Ариунболд |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2023 |
|
300 |
_a49 хуудастай _bЗурагтай, хүснэгттэй+ CD (12x12)-тэй _c30 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_aБиологийн боловсрол _bМагистрын зэрэг горилсон бүтээл _cМатематик, Байгалийн Ухааны Сургууль (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) _d2023 |
||
504 | _aНом зүйтэй (хуудас 33-35) | ||
505 | 0 |
_tЦахим болон танхимын сургалтын ялгаа -- _tБиологийн хичээлийн цахим болон танхимаар судалсан сурагчдын гүйцэтгэсэн даалгаврын харьцуулалт -- _tБиологийн хичээлийн цахим болон танхимын сургалтын давуу тал болон сул тал, нөлөөлөх хүчин зүйл |
|
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ. | ||
546 |
_aМонгол _b(Кирилл) |
||
650 | 4 |
_aБиологи _vБиологийн боловсрол _95346 |
|
700 | 0 |
_aОюунчулуун, Я. _eЭрдэм шинжилгээний ажлын удирдагч _95344 |
|
700 | 0 |
_aАриунболд, Ж. _eЭрдэм шинжилгээний ажлын шүүмжлэгч _9698 |
|
710 | 2 |
_aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _bМатематик, Байгалийн Ухааны Сургууль (Биологийн тэнхим) _eЭрхэлсэн байгууллага _95345 |
|
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/Ec2kfK7T4t5Mu8k1X3yMbwQBpZYMQkSxbHpoQNdHyYwjWA?e=8souvM | ||
942 |
_2ddc _cMAG |
||
999 |
_c106505 _d106505 |