000 02721nam a22003377a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20230707134621.0
008 230706s2023 mp adho| bm|| 00| 0 mon d
020 _qХатуу хавтастай
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 0 _aMON
072 _aE01140402
082 _221
_a372.87'072
_bA70
100 0 _aAruna
_eЗохиогч
_95385
245 1 0 _aБага ангийн сурагчдад хөгжмийн боловсрол олгох хичээлийн арга зүйн хувилбар, туршилт судалгаа: Өвөр Монголын Тунляо хотын Хорчин бага сургуулийн 8-9 насны сурагчдын жишээн дээр :
_bДуу хөгжмийн боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл /
_cAruna ; Эрдэм шинжилгээний ажлын удирдагч: доктор Т. Энхтуяа ; Эрдэм шинжилгээний ажлын шүүмжлэгч: доктор А. Гантуул
264 1 _aУлаанбаатар
_b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй]
_c2023
300 _a53 хуудастай
_bЗурагтай, хүснэгттэй, диаграммтай+ CD (12x12)-тэй
_c30 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_acomputer
_bc
338 _2rdacarrier
_acomputer disc
_bcd
502 _aДуу хөгжмийн боловсрол
_bМагистрын зэрэг горилсон бүтээл
_cБагшийн Сургууль (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль)
_d2023
504 _aНом зүйтэй (хуудас 64)
505 0 _tНэгдүгээр бүлэг. Хөгжмийн боловсролын онол, арга зүйн үндэс --
_tХоёрдугаар бүлэг. Өвөр Монголын Тунляо хотын хорчин монгол бага сургуулийн хөгжмийн сургалтад туршсан арга зүйн хувилбар, үр дүн
540 _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
546 _aМонгол
_b(Кирилл)
700 0 _aЭнхтуяа, Т.
_eЭрдэм шинжилгээний ажлын удирдагч
_9104
700 0 _aГантуул, А.
_eЭрдэм шинжилгээний ажлын шүүмжлэгч
_95068
710 2 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
_bБагшийн сургууль
_eЭрхэлсэн байгууллага
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EWtAHUiXXx9EgHJ4hmR5s4gBMjs6sZk-Y03bwifvidU-0g?e=utFgaS
942 _2ddc
_cMAG
999 _c106541
_d106541