000 | 02811nam a22003137a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20240417152322.0 | ||
008 | 230829s2023 mp ||||| b||| 00| 0 mon d | ||
020 | _a9789919002503 | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bMON _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | _aMON | ||
043 | _aa-mp--- | ||
082 |
_221 _a370'517 _bБ922 2023 |
||
100 | 0 |
_aБэгз, Надмидын _eЗохиолч _95642 |
|
245 | 1 | 0 |
_aМонголын боловсрол судлал : _bФилософи - түүхийн шинжилгээ / _cЗохиогч: Надмидын Бэгз ; Хянан тохиолдуулсан: С. Санжаабадам |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар хот : _b''Соёмбо принтинг'' хэвлэх үйлдвэр _c2023. |
|
264 | 1 | _c@copyright 2023 | |
300 |
_a280 хуудастай ; _c24 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
505 |
_tГадаад орнуудын боловсрол судлал, үүсэл хөгжил --
_tМонголын боловсролын судалгааны эх сурвалж түүхчлэлийн үе шат -- _tМонгол улсын боловсрол судлалын шинэ тогтолцооын үүсэл хөгжил -- _tМонголын боловсрол судлалын цаашдыг төлөв -- |
||
520 | _aЭнэхүү нэг сэдэвт бүтээлд 1990-ээд оны эхэнд БНМАУ-д боловсрол судлал гэх шинжлэх ухааны нэгэн шинэ дэг сургууль бий болж хөгжсөөр өнөөг хүрч ирэхдээ монголын нийгмийг төрүүлж, төлөвшүүлж, хөгжүүлдэг оюун санааны үйлдвэрлэлийнх нь суурь болсон боловсролын институцийн хэрэгцээ, шаардлага, зорилго, үйл ажиллагааны явц, үр дүнг олон шинжлэх ухааны уулзварт шинжлэн судалдаг шинжлэх ухааны бие даасан шинэ чиглэл болон төлөвшсөн онцлог, түүний хөгжлийн цаашдын хандлагыг философи-түүхийн шинжилгээний аргаар харуулж байгаа болно... | ||
546 |
_aкирилл _b(монгол) |
||
650 | 4 |
_aБоловсрол судлал _xМонголын боловсрол _zМонгол _95643 |
|
700 | 0 |
_aСанжаабадам, С. _eХянан тохиолдуулсан _95419 |
|
880 | 1 | 0 |
_6245-01/(N _aMongolyn bolovsrol sudlal : _bPilosopi - tu̇u̇khiĭn shinzhilgėė / _2Zokhiogch: Nadmidyn Bėgz ; Khi︠a︡nan tokhiolduulsan: S. Sanzhaabadam |
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c106555 _d106555 |