000 03220nam a22003497a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20240419110814.0
008 240417s mp d|||| b||| 00| 0 mon d
020 _a9789996296086
_q(Зөөлөн хавтастай)
040 _aMN-UlMNUE
_bMON
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 _aMON
082 2 _221
_a371
_bД121
100 0 _aДаваа, Ж.
_eЗохиогч
_qЖагдагийн
_95673
245 1 0 _aСурган хүмүүжүүлэх зүй /
_cЗохиогч: Жагдагийн Даваа.
250 _aАнхны хэвлэл
264 1 _aУлаанбаатар хот
_bСоёмбо принтинг ХХК
264 1 _ccopyright © зохиогчийн эрхий тэмдэг
300 _a192 хуудастай :
_bХүснэгтэй ;
_c20 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
504 _aНом зүй (хуудас 191-192)
505 0 _tСурган хүмүүжүүлэх зүйн судлагдахуун --
_tХүүхдийн хөгжил, төлөвшил, хүмүүжил --
_tБагш --
_tСургалт, түүний орчин үеийн загвар --
520 _aЭнэ номонд сурган хүмүүжүүлэх зүйн үүсэл, хөгжил, хандлага, зорилго, судлах зүйл болон сурган хүмүүжүүлэх үйл явц, түүнийг зохион байгуулах аргазүй, хүүхдийн танин мэдэх хэрэгцээ ба судлах арга, боловсролын тусгай хэрэгцээтэй хүүхэд, хүмүүжил, түүний онол аргазүй, бие хүний хөгжил, төлөвшил, боловсрол, тэдгээрийн холбоо хамаарал, эцэг эх, асран хамгаалагчидтай ажиллах аргазүй, багшийн сэтгэлзүйн онцлог, имидж, багшийн үйл ажиллагаа, судалгаа шинжилгээний ажил, багшийн ажлын үнэлгээ, багшийн хөгжил, ерөнхий боловсрол эзэмшүүлэх сургалтын агуулга, аргазүй, сургалтын орчин үеийн загвар зэрэг асуудлуудыг багтаасан тул багш нар, боловсрол судлалын чиглэлээр сурч буй бакалавр, магистр, доктор оюутан болон дээрх асуудлыг сонирхсон бүх хүнд зориулсан болно.
546 _aМонгол
_b(Кирилл)
710 2 _bМонгол улсын их сургууль
_eЭрхэлсэн байгууллага
710 2 _bШинжлэх ухааны сургууль
_eЭрхэлсэн байгууллага
710 2 _bБоловсрол, сэтгэл судлалын тэнхим
_eЭрхэлсэн байгууллага
_95674
880 1 0 _6245-01/(N
_aSurgan khu̇mu̇u̇zhu̇u̇lėkh zu̇ĭ /
_cZokhiogch: Zhagdagiĭn Davaa.
880 1 _6264-02/(N
_aUlaanbaatar khot
_b“Soёmbo Printing” KhKhK
_c[Khėvlėsėn on todorkhoĭgu̇ĭ]
942 _2ddc
_cBK
999 _c106600
_d106600