000 | 03069nam a22003017a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20240510122933.0 | ||
008 | 240509s2023 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a9789919009878 _cЗөөлөн хавтастай |
||
040 |
_aMN-UlMNUE _bMON _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | _aMON | ||
082 |
_221 _a780 _bЗ-336 2023 |
||
245 | 0 | 0 |
_aАхлах бүлгийн дууны урын сангийн гарын авлага/ _cЭмхэтгэсэн: Г. Заяабат, Н. Бат-Өлзий |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар _b"Наран зон принт" ХХК _c2023 |
|
300 |
_a32 хуудастай _c24см. _bНоттой |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
505 | 0 |
_tЗун цаг Үг. Д. Содномдорж, ая Ц. Сүхбаатар-- _tЯагаад Үг. Ц. Баянтунгалаг, ая Б. Цэвээнсүрэн-- _tЦасан доор жимс ургана Үг. Ш. Бадарч, ая С. Батболд-- _tТоодог тоодог тоглоё Үг. Д. Пүрэвсүрэн, ая С. Задгай |
|
520 | _aУг гарын авлагад дөрвөн настай хүүхдийн онцлог, сэтгэхүйд тохирсон үндсэн дуунууд, хүүхдийн дуулах авьяас, хөгжилд хөгжмийн үйл ажиллагааны гүйцэтгэх үүрэг, хүүхдийн дуулах чадварыг судлах, бага насны хүүхдийн дуулах дадал чадварт хувь нэмэр болох мөн практик хэрэглээ, хүүхдийн дууны хөгжилд үзүүлэх нөлөөлөл, зэрэг хүүхдийн дууны үг, ая, аялгууг тогтоох үндсэн аялгуунуудыг багтаасан. Сэтгэл судлаачдын нотлосноор хүүхэд насанд хүмүүний ямар хүн болж төлөвших суурь үндэс нь тавигддаг тул энэхүү гарын авлагад хүүхдүүд найз нартайгаа тоглож байхдаа дуу дуулж, хөгжмийн аясаар хөдөлж, бүжиглэх зэрэг хөгжмийн үйл ажиллагаанд оролцох дуртай. Хүүхдэд хэмнэл, дуугаар хөгжих мэдрэмжийг заах, хүүхдийн мэдрэмж, бүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлэх боломжтой... | ||
546 |
_aМонгол _bКирилл |
||
650 | 4 | _aХөгжим | |
700 |
_aЗаяабат _cГришийн _eЭмхэтгэсэн: _95873 |
||
700 |
_aБат-Өлзий _cН. _dЭмхэтгэсэн: _95875 |
||
710 | 2 |
_aМонгол улсын боловсролын их сургууль _bСургуулийн өмнөх боловсролын сургууль _9445 |
|
880 |
_6245-01/(N _aBėltgėl bu̇lgiĭn duuny uryn sangiĭn garyn ablaga/ _cėmkhėtgėsėn: G. Zai︠a︡bat, N. Bat-Ȯlziĭ |
||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c106692 _d106692 |