000 03069nam a22003017a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20240510122933.0
008 240509s2023 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a9789919009878
_cЗөөлөн хавтастай
040 _aMN-UlMNUE
_bMON
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 _aMON
082 _221
_a780
_bЗ-336 2023
245 0 0 _aАхлах бүлгийн дууны урын сангийн гарын авлага/
_cЭмхэтгэсэн: Г. Заяабат, Н. Бат-Өлзий
264 1 _aУлаанбаатар
_b"Наран зон принт" ХХК
_c2023
300 _a32 хуудастай
_c24см.
_bНоттой
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
505 0 _tЗун цаг Үг. Д. Содномдорж, ая Ц. Сүхбаатар--
_tЯагаад Үг. Ц. Баянтунгалаг, ая Б. Цэвээнсүрэн--
_tЦасан доор жимс ургана Үг. Ш. Бадарч, ая С. Батболд--
_tТоодог тоодог тоглоё Үг. Д. Пүрэвсүрэн, ая С. Задгай
520 _aУг гарын авлагад дөрвөн настай хүүхдийн онцлог, сэтгэхүйд тохирсон үндсэн дуунууд, хүүхдийн дуулах авьяас, хөгжилд хөгжмийн үйл ажиллагааны гүйцэтгэх үүрэг, хүүхдийн дуулах чадварыг судлах, бага насны хүүхдийн дуулах дадал чадварт хувь нэмэр болох мөн практик хэрэглээ, хүүхдийн дууны хөгжилд үзүүлэх нөлөөлөл, зэрэг хүүхдийн дууны үг, ая, аялгууг тогтоох үндсэн аялгуунуудыг багтаасан. Сэтгэл судлаачдын нотлосноор хүүхэд насанд хүмүүний ямар хүн болж төлөвших суурь үндэс нь тавигддаг тул энэхүү гарын авлагад хүүхдүүд найз нартайгаа тоглож байхдаа дуу дуулж, хөгжмийн аясаар хөдөлж, бүжиглэх зэрэг хөгжмийн үйл ажиллагаанд оролцох дуртай. Хүүхдэд хэмнэл, дуугаар хөгжих мэдрэмжийг заах, хүүхдийн мэдрэмж, бүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлэх боломжтой...
546 _aМонгол
_bКирилл
650 4 _aХөгжим
700 _aЗаяабат
_cГришийн
_eЭмхэтгэсэн:
_95873
700 _aБат-Өлзий
_cН.
_dЭмхэтгэсэн:
_95875
710 2 _aМонгол улсын боловсролын их сургууль
_bСургуулийн өмнөх боловсролын сургууль
_9445
880 _6245-01/(N
_aBėltgėl bu̇lgiĭn duuny uryn sangiĭn garyn ablaga/
_cėmkhėtgėsėn: G. Zai︠a︡bat, N. Bat-Ȯlziĭ
942 _2ddc
_cBK
999 _c106692
_d106692