000 02864nam a22002777a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20240510122557.0
008 240509s2023 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a9789919009878
_cЗөөлөн хавтастай
040 _aMN-UlMNUE
_bMON
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 _aMON
043 _aa-mp--
082 _221
_a780
_bЗ-336 2023
245 0 0 _aБэлтгэл бүлгийн дууны урын сангийн гарын авлага/
_cЭмхэтгэсэн: Г. Заяабат, Н. Бат-Өлзий
264 1 _aУлаанбаатар
_b"Наран зон принт" ХХК
_c2023
300 _a32 хуудастай
_bНоттой
_c24см.
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
505 0 _tМуур хулганы дуу Үг. Г. Ганболд, ая С. Батболд--
_tМиний дотны найзууд Үг, ая С. Батболд--
_tШив шинэхэн Үг, ая Л. Галмандах--
_tГацуурхан Үг, ая Ж. Энхбаяр--
_tӨвөл ирлээ Үг. Ц. Нүүдэл ая Ч. Алтансүх
520 _aУг гарын авлагад таван настай хүүхдийн онцлог, сэтгэхүйд тохирсон үндсэн дуунууд, хүүхдийн дуулах авьяас, хөгжилд хөгжмийн үйл ажиллагаа гүйцэтгэх үүрэг, хүүхдийн дуулах чадварыг судлах, бага насны хүүхдийн дуулах дадаг -адварт хувь нэмэр болох мөн практик хэрэглээ, хүүхдийн хөгжилд үзүүлэх хөгжмийн нөлөөлөл, хүүхдийг сургуульд бэлтгэх ажлын үндэс зэрэг хүүхдийн дууны үг. ая. аялгууг тогтоох үндсэн аялгуунуудыг багтаасан. Сэтгэл судлаачдын нотлосноор хүүхэд таван насанд хүмүүний ямар хүн болж төлөвших суурь үндэс нь тавигддаг тул энэхүү гарын авлагад хүүхдүүд найз нартайгаа тоглож байхдаа дуу дуулж, хөгжмийн аясаар хөдөлж, бүжиглэх зэрэг хөгжмийн үйл ажиллагаанд оролцох дуртай. Хүүхдэд хэмнэл, дуугаар хөгжих мэдрэмжийг заах, хүүхдийн мэдрэмж, бүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлэх боломжтой...
546 _aМонгол
_bКирилл
650 4 _aХөгжим
880 _6245-01/(N
_aBėltgėl bu̇lgiĭn duuniĭ uryn sangiĭn garyn ablaga/
_cėmkhėtgėsėn: G. Zai︠a︡bat, N. Bat-Ȯlziĭ
942 _2ddc
_cBK
999 _c106694
_d106694