000 05248nam a22003737a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20241106152233.0
008 241008s2024 mp ad||| b||| 00| 0 mon d
020 _a9789919029388
_q(Зөөлөн хавтастай)
040 _aMN-UlMNUE
_bMON
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 1 _aMON
_aENG
_heng
082 2 _221
_a372.21
_bГ55 2024
100 1 _aГонзалез-Мина Жанет = GONZALEZ-MENA JANET
_eЗохиогч
_96456
240 1 0 _aFoundations of early childhood education: teaching children in a diverse society
_lмонгол хэлээр
245 1 0 _aБага насны боловсролын үндэс: Багшийн гарын авлага :
_bСоёлын олон талт, ялгаатай орчинд багшлах нь /
_cЗохиолч: Жанет Гонзалез-Мина, Кати Килли ; Орчуулж, эмхэтгэж хэвлүүлсэн: Батхуягийн Төртогтох, Бишхорлоогийн Болдсүрэн
246 1 3 _aСоёлын баялаг ялгаатай орчинд багшлах нь
250 _a7 дахь хэвлэл
264 1 _a[Улаанбаатар] :
_bСоёмбо принтинг ХХК
_c2024.
264 4 _ccopyright ©
300 _a292 хуудастай :
_bЗурагтай, хүснэгттэй ;
_c24 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
500 _aНүүр хуудасан дээр МУБИС-ын дотоодын санхүүжилттэй төслийн санхүүжилтээр орчуулав
504 _aНом зүй (хуудас 101-115)
505 0 _tБага насны боловсрол мэргэжил болох нь --
_tНэн түрүүнд хамгийн чухал нь: Ажиглалт, хяналтаар эрүүл, аюулгүй байдлыг хангах нь --
_tБага насны хүүхэдтэй харилцах нь --
_tБага насны хүүхдийн ажил, тоглоомыг дэмжих нь --
_tБага насны хүүхдийн зан үйлийг үлгэрлэх нь --
_tҮлгэрлэгч багш --
_tБага насны боловсролын орчинд насанд хүрэгчдийн харилцааг үлгэрлэх нь --
_tМатериаллаг орчин бүрдүүлэх --
_tНийгэмшихүй, сэтгэлийн хөдөлгөөний орчин бүрдүүлэх нь --
_tӨдрийн дэглэм --
_tСургалтын хөтөлбөр хөгжлийн зорилт болох нь: хөгжлийн үе шат бүр дэх хүүхдийг хэрхэн дэмжих вэ?
_tАжиглах, тэмдэглэл хөтлөх, үнэлэх --
_tХүүхдийн суралцахуй, хэл ярианы хөгжил, унших бичихийн өмнөх чадварыг дэмжих нь --
_tМатематик, байгалийн ухааны чиглэлээр хүүхдийн хөгжлийн түвшинд тохирсон үйл ажиллагааг хөгжилтэй байдлаар зохион байгуулах нь --
_tДүрслэх урлаг, хөгжим, нийгмийн тухай ойлголтыг нэгдмэл хөтөлбөрт шингээх нь --
_tАнгиас гадуурх үйл ажиллагаа --
520 _aЭнэхүү багшишйн гарын авлага нь Соёлын олон тал, ялгаатай орчинд багшлах үндэс гэсэн сэдвийн хүрээнд коллежийн түвшинд бага насны хүүхдийн боловсролын хөтөлбөрт ашиглах санаа, зөвлөмж, хэрэглэгдэхүүнийг багтаасан болно. Энэхүү багшийн гарын авлагын хоёр дахь хэсэг нь багшлах суралцах үйлийг бүлэг тус бүрээр, анги болон гадаа орчинд аль алинд нь дэмих талаар санал болгох зорилготой. Бүлэг бүрийн зөвлөмжийн дараа багш, оюутанд зориулсан эх сурвалжийн жагсаалт, тухайлбал цаашид унших нм зүй , мэргэжлийн сэтгүүлүүдийн жагсаалт, санал болгож буй вэб цахим эх сурвалж, олон талт ялгаатай байдлын талаар цаашид унших материал, хэрэгтэй видеонууд, ирж олох арга зэрэг орсон.
546 _aМонгол, Англи
_b(Кирилл)
700 1 _aКилли, Кати
_eЗохиогч
700 0 _aТөртогтох, Батхуягийн
_eОрчуулсан
_eЭмхэтгэж хэвлүүлсэн
_96457
700 0 _aБолдсүрэн, Бишхорлоогийн
_eОрчуулсан
_96458
880 1 0 _6245-01/(N
_aBaga nasny bolovsrolyn u̇ndės: Bagshiĭn garyn avlaga :
_bSoёlyn olon talt, i︠a︡lgaataĭ orchind bagshlakh nʹ /
_cZokhiogch: Zhanet Gonzalez-Mina, Kati Killi ; Orchuulzh, Ėrkhlėn khėvlu̇u̇lsėn: Batkhui︠a︡giĭn Tȯrtogtokh, Bishkhorloogiĭn Boldsu̇rėn
942 _2ddc
_cBK
999 _c106987
_d106987