000 | 05248nam a22003737a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20241106152233.0 | ||
008 | 241008s2024 mp ad||| b||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a9789919029388 _q(Зөөлөн хавтастай) |
||
040 |
_aMN-UlMNUE _bMON _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | 1 |
_aMON _aENG _heng |
|
082 | 2 |
_221 _a372.21 _bГ55 2024 |
|
100 | 1 |
_aГонзалез-Мина Жанет = GONZALEZ-MENA JANET _eЗохиогч _96456 |
|
240 | 1 | 0 |
_aFoundations of early childhood education: teaching children in a diverse society _lмонгол хэлээр |
245 | 1 | 0 |
_aБага насны боловсролын үндэс: Багшийн гарын авлага : _bСоёлын олон талт, ялгаатай орчинд багшлах нь / _cЗохиолч: Жанет Гонзалез-Мина, Кати Килли ; Орчуулж, эмхэтгэж хэвлүүлсэн: Батхуягийн Төртогтох, Бишхорлоогийн Болдсүрэн |
246 | 1 | 3 | _aСоёлын баялаг ялгаатай орчинд багшлах нь |
250 | _a7 дахь хэвлэл | ||
264 | 1 |
_a[Улаанбаатар] : _bСоёмбо принтинг ХХК _c2024. |
|
264 | 4 | _ccopyright © | |
300 |
_a292 хуудастай : _bЗурагтай, хүснэгттэй ; _c24 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
500 | _aНүүр хуудасан дээр МУБИС-ын дотоодын санхүүжилттэй төслийн санхүүжилтээр орчуулав | ||
504 | _aНом зүй (хуудас 101-115) | ||
505 | 0 |
_tБага насны боловсрол мэргэжил болох нь -- _tНэн түрүүнд хамгийн чухал нь: Ажиглалт, хяналтаар эрүүл, аюулгүй байдлыг хангах нь -- _tБага насны хүүхэдтэй харилцах нь -- _tБага насны хүүхдийн ажил, тоглоомыг дэмжих нь -- _tБага насны хүүхдийн зан үйлийг үлгэрлэх нь -- _tҮлгэрлэгч багш -- _tБага насны боловсролын орчинд насанд хүрэгчдийн харилцааг үлгэрлэх нь -- _tМатериаллаг орчин бүрдүүлэх -- _tНийгэмшихүй, сэтгэлийн хөдөлгөөний орчин бүрдүүлэх нь -- _tӨдрийн дэглэм -- _tСургалтын хөтөлбөр хөгжлийн зорилт болох нь: хөгжлийн үе шат бүр дэх хүүхдийг хэрхэн дэмжих вэ? _tАжиглах, тэмдэглэл хөтлөх, үнэлэх -- _tХүүхдийн суралцахуй, хэл ярианы хөгжил, унших бичихийн өмнөх чадварыг дэмжих нь -- _tМатематик, байгалийн ухааны чиглэлээр хүүхдийн хөгжлийн түвшинд тохирсон үйл ажиллагааг хөгжилтэй байдлаар зохион байгуулах нь -- _tДүрслэх урлаг, хөгжим, нийгмийн тухай ойлголтыг нэгдмэл хөтөлбөрт шингээх нь -- _tАнгиас гадуурх үйл ажиллагаа -- |
|
520 | _aЭнэхүү багшишйн гарын авлага нь Соёлын олон тал, ялгаатай орчинд багшлах үндэс гэсэн сэдвийн хүрээнд коллежийн түвшинд бага насны хүүхдийн боловсролын хөтөлбөрт ашиглах санаа, зөвлөмж, хэрэглэгдэхүүнийг багтаасан болно. Энэхүү багшийн гарын авлагын хоёр дахь хэсэг нь багшлах суралцах үйлийг бүлэг тус бүрээр, анги болон гадаа орчинд аль алинд нь дэмих талаар санал болгох зорилготой. Бүлэг бүрийн зөвлөмжийн дараа багш, оюутанд зориулсан эх сурвалжийн жагсаалт, тухайлбал цаашид унших нм зүй , мэргэжлийн сэтгүүлүүдийн жагсаалт, санал болгож буй вэб цахим эх сурвалж, олон талт ялгаатай байдлын талаар цаашид унших материал, хэрэгтэй видеонууд, ирж олох арга зэрэг орсон. | ||
546 |
_aМонгол, Англи _b(Кирилл) |
||
700 | 1 |
_aКилли, Кати _eЗохиогч |
|
700 | 0 |
_aТөртогтох, Батхуягийн _eОрчуулсан _eЭмхэтгэж хэвлүүлсэн _96457 |
|
700 | 0 |
_aБолдсүрэн, Бишхорлоогийн _eОрчуулсан _96458 |
|
880 | 1 | 0 |
_6245-01/(N _aBaga nasny bolovsrolyn u̇ndės: Bagshiĭn garyn avlaga : _bSoёlyn olon talt, i︠a︡lgaataĭ orchind bagshlakh nʹ / _cZokhiogch: Zhanet Gonzalez-Mina, Kati Killi ; Orchuulzh, Ėrkhlėn khėvlu̇u̇lsėn: Batkhui︠a︡giĭn Tȯrtogtokh, Bishkhorloogiĭn Boldsu̇rėn |
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c106987 _d106987 |