000 | 02829nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20241111120642.0 | ||
008 | 241111s2024 mp a|||| b||| 00| 0 mon d | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | 1 | _aMON | |
072 | _aF01110101 | ||
082 |
_221 _a371.9 _bB11 2024 |
||
100 | 1 |
_aBao Caihong=Солонго _eЗохиогч _96918 |
|
245 | 1 | 0 |
_aТэгш хамруулах боловсролын нөхцөлд тусгай хэрэгцээт боловсролын багш бэлтгэх хөтөлбөрийн судалгаа, туршилт, үр дүн: Тэгш хамруулах боловсрол хичээлийн жишээн дээр : _bБоловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / _cСудлаач: Bao Caihong=Солонго ; Удирдагч: Г. Батцэнгэл, Г. Цогзолмаа ; Шүүмжлэгч: Б. Жадамба, Д. Мөнхжаргал |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар : _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2024. |
|
300 |
_a138 хуудастай _bзурагтай, хүснэгттэй, газрын зурагтай, 12x12 CD-тэй _c30 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_aДиссертаци _bДоктор (Ph.D) _cБоловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _d2024 |
||
504 | _aНом зүйтэй (хуудас113-117) | ||
505 | 0 |
_tТэгш хамруулах боловсролын үзэл баримтлал, тусгай хэрэгцээт боловсролын багш бэлтгэх олон улсын туршлага -- _tБНХАУ-д тусгай хэрэгцээт боловсролын багш бэлтгэж буй байдал, хөтөлбөрийн харьцуулсан судалгаа -- _tТэгш хамруулах боловсрол хичээлийн хөтөлбөрийг шинэчилж туршсан үр дүн |
|
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ | ||
546 |
_aМонгол _b(Кирилл) |
||
700 | 0 |
_aБатцэнгэл, Г. _eУдирдагч _93273 |
|
700 | 0 |
_aЦогзолмаа, Г. _eУдирдагч _9963 |
|
700 | 0 |
_aЖадамба, Б. _eШүүмжлэгч _9837 |
|
700 | 0 |
_aМөнхжаргал, Д. _eШүүмжлэгч |
|
710 | 2 |
_aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _bБоловсрол Судлалын Сургууль _eЭрхэлсэн байгууллага |
|
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EXbccY6YWdVGn1P7jIoH7g8Bhf03OFvteZKb-qf8IW_rLg?e=7YMt6l | ||
942 |
_2ddc _cDIS |
||
999 |
_c107226 _d107226 |