000 | 03601nam a22002657a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20241112110000.0 | ||
008 | 241111s2023 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _a9789919021207 | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bMON _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 |
_aMON _aENG |
||
082 |
_221 _a371.9 _bТ865 2023 |
||
245 | 0 | 0 |
_aТэгш хамруулах боловсролын эрх зүйн үндэс = Rights to Inclusive Education / _cРедактор: Грасиан Лауэрс, Пол Ван Кесброек ; Орчуулсан: Д. Мөнхжаргал, Д. Наранцэцэг, Д. Одгэрэл, Д. Наранчимэг ; Хянасан: Л. Мөнхтуяа |
246 | 1 | 3 | _aRights to Inclusive Education |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар : _bАдмон принт ХХК _c2023. |
|
300 |
_aмонгол хэлээр 127 хуудастай ; англи хэлээр 151 хуудастай ; _c24 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
500 | _aНүүр хуудсанд: Багш мэргэжил, боловсрол судлалаар суралцаж буй оюутнуудад зориулсан сурах бичиг = Textbook on the for students in Teacher Training and Educational Sciences | ||
505 | 0 |
_tБоловсрол ба НҮБ-ын хөгжлийн бэрхшээлтэй хүмүүсийн эрхийн тухай конвенц -- _tТэгш хамрах боловсролын үүсэх хөгжлийн түүхэн тойм -- _tТэгш хамруулах боловсролд тохиолдож буй саад бэрхшээл -- _tТохиргоот орчин ба тэгш хамруулах сургалт -- _tХБХЭК-ийн 24-р зүйлийн хэрэгжилт ба ерөнхий тайлбар №24 -- _tТэгш хамрах боловсролын мөн чанар ба зорилго -- _tФландерийн тэгш хамруулах боловсрол -- _tПольш улсын тэгш хамруулах хөгжил -- _tТэгш хамруулах сургах боловсрол ОХУ-д -- _tМонгол улс дахь тэгш хамруулах боловсрол -- _tТэгш хамруулах сургах боловсролын зарчмууд -- _tТүрэмгий зан авиртай сурагчидтай ажиллах арга зүй -- _tЕБС-д аутизмын хүрээний эмгэгтэй суралцагдыг дэмжих арга зүй -- _tСуралцахуйн түгээмэл загварын удиртгал -- _tБоловсролын нэмэлт дэмжлэг шаардлагатай сурагчдыг дэмжих |
|
520 | _aЭнэхүү сурах бичгээс та тэгш хамруулах боловсролын нарийн төвөгтэй асуудлуудыг шийдвэрлэхэд хэрэгтэй мэдлэг, практик шийдлийн санаанууд олж авна. Түүнчлэн уг сурах бичгийг салбарын туршлагатай судлаачид болон мэргэжилтнүүд бичсэн бөгөөд тэгш хамруулах боловсролын түүхэн хөгжил, эрх зүйн бүтэцчилсэн хүрээ, суралцахуйн түгээмэл загвар болон анги танхим дахь практик үйл ажиллагаа гэх мэт агуулгын өргөн хүрээг хамарсан. | ||
546 |
_aМонгол, Англи _b(Кирилл) |
||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c107234 _d107234 |