000 02667nam a22003497a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20250226151015.0
008 250226s2019 mp a|||| b||| 00| 0 mon d
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 1 _aMON
072 _aF01110101
082 _221
_a375
_bЖ70 2019
100 0 _aЖилээ, Жамцын
_eЗохиогч
_95935
245 1 0 _aБакалаврын сургалтын хөтөлбөрийг харьцуулсан судалгааны зарим үр дүн: МУБИС, ӨМБИС-ийн "График дизайн" мэргэжлийн бакалаврын сургалтын хөтөлбөрийн жишээн дээр :
_bБоловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл /
_cСудлаач: Ж. Жилээ ; Удирдагч: Х. Тамир, М. Дэлгэржав ; Шүүмжлэгч: Н. Бэгз, Л. Уртнасан
264 1 _aУлаанбаатар :
_b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй]
_c2019.
300 _a136 хуудастай :
_bзурагтай, 12x12 CD-тэй ;
_c30 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_acomputer
_bc
338 _2rdacarrier
_acomputer disc
_bcd
502 _aДиссертаци
_bДоктор (Ph.D)
_cБоловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
_d2019
504 _aНом зүйтэй (хуудас125-136)
505 0 _tСургалтын хөтөлбөрийн онол, үзэл баримтлал, чиг хандлага --
_tМУБИС-ийн болон ӨМБИС-ийн бакалаврын сургалтын хөтөлбөрийн харьцуулалт --
_tМУБИС, ӨМБИС-ийн "График дизайн" мэргэжлийн бакалаврын сургалтын хөтөлбөрийн харьцуулсан судалгаа
540 _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ
546 _aМонгол
_b(Кирилл)
700 0 _aТамир, Х.
_eУдирдагч
_93161
700 0 _aДэлгэржав, М.
_eУдирдагч
700 0 _aБэгз, Н.
_eШүүмжлэгч
_9484
700 0 _aУртнасан, Л.
_eШүүмжлэгч
710 2 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
_bБоловсрол Судлалын Сургууль
_eЭрхэлсэн байгууллага
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/sites/lib/_layouts/15/guestaccess.aspx?share=ERXy8dcsskVHujou6N-7eyQBXtgfJF5WiAy3lg7DPROiFA&e=6Tti0u
942 _2ddc
_cDIS
999 _c107476
_d107476