000 | 02667nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20250226151015.0 | ||
008 | 250226s2019 mp a|||| b||| 00| 0 mon d | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | 1 | _aMON | |
072 | _aF01110101 | ||
082 |
_221 _a375 _bЖ70 2019 |
||
100 | 0 |
_aЖилээ, Жамцын _eЗохиогч _95935 |
|
245 | 1 | 0 |
_aБакалаврын сургалтын хөтөлбөрийг харьцуулсан судалгааны зарим үр дүн: МУБИС, ӨМБИС-ийн "График дизайн" мэргэжлийн бакалаврын сургалтын хөтөлбөрийн жишээн дээр : _bБоловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / _cСудлаач: Ж. Жилээ ; Удирдагч: Х. Тамир, М. Дэлгэржав ; Шүүмжлэгч: Н. Бэгз, Л. Уртнасан |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар : _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2019. |
|
300 |
_a136 хуудастай : _bзурагтай, 12x12 CD-тэй ; _c30 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_aДиссертаци _bДоктор (Ph.D) _cБоловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _d2019 |
||
504 | _aНом зүйтэй (хуудас125-136) | ||
505 | 0 |
_tСургалтын хөтөлбөрийн онол, үзэл баримтлал, чиг хандлага -- _tМУБИС-ийн болон ӨМБИС-ийн бакалаврын сургалтын хөтөлбөрийн харьцуулалт -- _tМУБИС, ӨМБИС-ийн "График дизайн" мэргэжлийн бакалаврын сургалтын хөтөлбөрийн харьцуулсан судалгаа |
|
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ | ||
546 |
_aМонгол _b(Кирилл) |
||
700 | 0 |
_aТамир, Х. _eУдирдагч _93161 |
|
700 | 0 |
_aДэлгэржав, М. _eУдирдагч |
|
700 | 0 |
_aБэгз, Н. _eШүүмжлэгч _9484 |
|
700 | 0 |
_aУртнасан, Л. _eШүүмжлэгч |
|
710 | 2 |
_aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _bБоловсрол Судлалын Сургууль _eЭрхэлсэн байгууллага |
|
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/sites/lib/_layouts/15/guestaccess.aspx?share=ERXy8dcsskVHujou6N-7eyQBXtgfJF5WiAy3lg7DPROiFA&e=6Tti0u | ||
942 |
_2ddc _cDIS |
||
999 |
_c107476 _d107476 |