000 | 01112nam a22002537a 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20250619084618.0 | ||
008 | 250619b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _a99929-0-592-1 | ||
035 | _a65687 | ||
037 |
_a06/4 _fБСШУЯ |
||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | _amon | ||
042 | _a173643 | ||
084 |
_2NNA _a530'023 _bС 753 |
||
100 |
_aГанбат М., Мөнхсайхан Я., Ариунбаяр Б., Лхагвасүрэн П., Баярцэнгэл Х. _98391 |
||
245 | 0 | _aСургалтанд сурагчдын өмнөх төсөөллийг тооцох арга зүй | |
264 |
_aУБ. _bЖАЙКА төсөл _c2008 |
||
300 | _a112 хуудастай | ||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
650 |
_aЗөвлөмж-2, сургалтанд сурагчдын өмнөх төсөөллийг тооцох арга зүй, сурган Гарчиг: цахилгаан хэлхээ бүлэг сэдвийн агуулга ба сур... _98392 |
||
942 |
_2NNA _cBK |
||
999 |
_c107983 _d107983 |