000 | 04756nam a2200421Ia 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c10872 _d10872 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20190130100710.0 | ||
008 | 180815s2016||||xx |||||||||||||| ||und|| | ||
020 | _c5000 | ||
037 | _bБэлэг дурсгалын журмаар авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 | _221 | ||
082 | _a372 | ||
082 | _bБ121 | ||
110 | _aНийгмийн бодлого, хөгжлийн судалгааны хүрээлэн | ||
245 | 0 |
_aБага дунд боловсролын жендэрийн дүн шинжилгээ _bЭнэхүү судалгааг Тогтвортой хөгжлийн боловсрол төслийн хүрээнд боловсруулав. |
|
300 |
_a134х. _bХүснэгт, зураг, схем _c30см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aЭнэхүү судалгааг "Тогтвортой Хөгжлийн Боловсрол" төслийн захиалгаар гүйцэтгэсэн "Ерөнхий боловсрол дахь жендэрийн шинжилгээ" бол бага дунд боловсрол жендэрийн асуудлаар хийгдсэн анхны цогц судалгаа ба энэхүү судалгаагаар бүрэн дунд боловсрол олгох үйл явцыг жендэрийн үүднээс шинжлэх, жендэрийн асуудал орхигдож байгаа буюу жендэрийн асуудлыг бодолцолгүй гаргасан бодлого зохицуулалтыг илрүүлэх жлмаар сургуулийн орчинд жендэрийн тэгш байдлыг хангахад чиглэсэн үйл ажиллагааг зөвлөх зорилго тавьсан байна. Судалгааны тайланг 2015/12/15 ны өдрөөс 2016/03/15-ны өдөр хүртэл хийгдсэн цуврал судалгаанд үндэслэн нэгтгэж гаргасан байна. | ||
504 | _aНомзүй х.1-2, Хүснэгтийн жагсаалт х.5, Зургийн жагсаалт х.7 | ||
505 |
_tСудалгааны арга зүй _tЖендэрийн нийцтэй сургуулийн орчин _tЦөм хөтөлбөр, үндэсний хөтөлбөрийн шинжилгээ _tЖендэрийн нийцэмжтэй Багшлахуй бай суралцахуй _tЕрөнхий боловсролын сургуулийн жендэрийн бодлогын орчин _tЖендэрийн талаарх ойлголт хандлага _tЭцэг эхчүүдийн жендэрийн ойлголт хэвшмэл хандлага _aЭнэхүү судалгааг "Тогтвортой Хөгжлийн Боловсрол" төслийн захиалгаар гүйцэтгэсэн "Ерөнхий боловсрол дахь жендэрийн шинжилгээ" бол бага дунд боловсрол жендэрийн асуудлаар хийгдсэн анхны цогц судалгаа ба энэхүү судалгаагаар бүрэн дунд боловсрол олгох үйл явцыг жендэрийн үүднээс шинжлэх, жендэрийн асуудал орхигдож байгаа буюу жендэрийн асуудлыг бодолцолгүй гаргасан бодлого зохицуулалтыг илрүүлэх жлмаар сургуулийн орчинд жендэрийн тэгш байдлыг хангахад чиглэсэн үйл ажиллагааг зөвлөх зорилго тавьсан байна. Судалгааны тайланг 2015/12/15 ны өдрөөс 2016/03/15-ны өдөр хүртэл хийгдсэн цуврал судалгаанд үндэслэн нэгтгэж гаргасан байна. |
||
653 | _aСурах бичиг | ||
653 | _aЖендер судлал | ||
653 | _aХүйсээр ялгаварлах | ||
653 | _aХүний эрх | ||
653 | _aЖендэрийн судалгаа | ||
653 | _aБоловсрол ба жендэр | ||
700 | _aОдгэрэл Ц. | ||
700 | _aТүмэндэлгэр Ц. МУБИС-ийн багш д-р проф. | ||
700 | _aБүрэнжаргал Т. МУИС-ийн багш д-р проф. | ||
700 | _aЦэнгэлмаа С. Нийгмийн бодлого хөгжлийн судалгааны хүрээлэн | ||
700 | _aБолдмаа Н. МУИС-ийн багш д-р проф. | ||
700 | _aОюунцэцэг Д. МУИС-ийн багш | ||
700 | _aДоржпагма Б. Нийгмийн бодлого хөгжлийн судалгааны хүрээлэн | ||
942 |
_2ddc _cJOR |