000 04756nam a2200421Ia 4500
999 _c10872
_d10872
003 MN-UlMNUE
005 20190130100710.0
008 180815s2016||||xx |||||||||||||| ||und||
020 _c5000
037 _bБэлэг дурсгалын журмаар авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
082 _a372
082 _bБ121
110 _aНийгмийн бодлого, хөгжлийн судалгааны хүрээлэн
245 0 _aБага дунд боловсролын жендэрийн дүн шинжилгээ
_bЭнэхүү судалгааг Тогтвортой хөгжлийн боловсрол төслийн хүрээнд боловсруулав.
300 _a134х.
_bХүснэгт, зураг, схем
_c30см
490 _v0
500 _aЭнэхүү судалгааг "Тогтвортой Хөгжлийн Боловсрол" төслийн захиалгаар гүйцэтгэсэн "Ерөнхий боловсрол дахь жендэрийн шинжилгээ" бол бага дунд боловсрол жендэрийн асуудлаар хийгдсэн анхны цогц судалгаа ба энэхүү судалгаагаар бүрэн дунд боловсрол олгох үйл явцыг жендэрийн үүднээс шинжлэх, жендэрийн асуудал орхигдож байгаа буюу жендэрийн асуудлыг бодолцолгүй гаргасан бодлого зохицуулалтыг илрүүлэх жлмаар сургуулийн орчинд жендэрийн тэгш байдлыг хангахад чиглэсэн үйл ажиллагааг зөвлөх зорилго тавьсан байна. Судалгааны тайланг 2015/12/15 ны өдрөөс 2016/03/15-ны өдөр хүртэл хийгдсэн цуврал судалгаанд үндэслэн нэгтгэж гаргасан байна.
504 _aНомзүй х.1-2, Хүснэгтийн жагсаалт х.5, Зургийн жагсаалт х.7
505 _tСудалгааны арга зүй
_tЖендэрийн нийцтэй сургуулийн орчин
_tЦөм хөтөлбөр, үндэсний хөтөлбөрийн шинжилгээ
_tЖендэрийн нийцэмжтэй Багшлахуй бай суралцахуй
_tЕрөнхий боловсролын сургуулийн жендэрийн бодлогын орчин
_tЖендэрийн талаарх ойлголт хандлага
_tЭцэг эхчүүдийн жендэрийн ойлголт хэвшмэл хандлага
_aЭнэхүү судалгааг "Тогтвортой Хөгжлийн Боловсрол" төслийн захиалгаар гүйцэтгэсэн "Ерөнхий боловсрол дахь жендэрийн шинжилгээ" бол бага дунд боловсрол жендэрийн асуудлаар хийгдсэн анхны цогц судалгаа ба энэхүү судалгаагаар бүрэн дунд боловсрол олгох үйл явцыг жендэрийн үүднээс шинжлэх, жендэрийн асуудал орхигдож байгаа буюу жендэрийн асуудлыг бодолцолгүй гаргасан бодлого зохицуулалтыг илрүүлэх жлмаар сургуулийн орчинд жендэрийн тэгш байдлыг хангахад чиглэсэн үйл ажиллагааг зөвлөх зорилго тавьсан байна. Судалгааны тайланг 2015/12/15 ны өдрөөс 2016/03/15-ны өдөр хүртэл хийгдсэн цуврал судалгаанд үндэслэн нэгтгэж гаргасан байна.
653 _aСурах бичиг
653 _aЖендер судлал
653 _aХүйсээр ялгаварлах
653 _aХүний эрх
653 _aЖендэрийн судалгаа
653 _aБоловсрол ба жендэр
700 _aОдгэрэл Ц.
700 _aТүмэндэлгэр Ц. МУБИС-ийн багш д-р проф.
700 _aБүрэнжаргал Т. МУИС-ийн багш д-р проф.
700 _aЦэнгэлмаа С. Нийгмийн бодлого хөгжлийн судалгааны хүрээлэн
700 _aБолдмаа Н. МУИС-ийн багш д-р проф.
700 _aОюунцэцэг Д. МУИС-ийн багш
700 _aДоржпагма Б. Нийгмийн бодлого хөгжлийн судалгааны хүрээлэн
942 _2ddc
_cJOR