000 | 01822nam a2200301Ia 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c10925 _d10925 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20190116114044.0 | ||
008 | 180815s9999||||xx |||||||||||||| ||und|| | ||
020 | _c3000 | ||
037 | _bБэлэг дурсгалын журмаар авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 | _221 | ||
082 | _a001 | ||
082 | _bЭ739 | ||
100 | _aЭрдэнэмаам С. | ||
110 | _aМУБИС НХУС | ||
245 | 0 | _aЭрдэм шинжилгээний бичиг 2015 №2 | |
250 | _a0 | ||
300 |
_a209х. _bграфик _c25см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aМУБИС-ийн эрхэм зорилтыг хэрэгжүүлэхэд манай багш сайн сурган хүмүүжүүлэгчийн зэрэгцээ чадварлаг судлаач байх шаардлагатай, эрдэм шинжилгээний бичиг маань мэдлэг ур чадвар, чадал чансаа зэргээрээ жинхэнэ сайн өгүүлэл хэвлүүлэх | ||
504 | _aНомзүй х. 3-4 | ||
505 |
_tИжил тэмдэгтэй, өөр дуудлагатай гийгүүлэгчийг заах аргын тухай асуудалд _tСуралцагчдыг цахим бүртгэлийн сангаар үнэлэх нь _tЯпон хэлний авианы онцлог ба сургалтанд анхаарах нь _t"Сэтгүүл зүйн бичвэрүүд"ээс үүдсэн тусгал үг _tСоёл хоорондын чадамжийн түвшинг тодорхойлох асуудалд _tХинди монгол зарим үгийн хэлбэр, утгын харьцаа хамаарал |
||
653 | _aУран зохиолын хичээлд | ||
942 |
_2ddc _cJOR |