000 | 01669nam a22003377a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c3716 _d3716 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20210204193848.0 | ||
008 | 180814b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
037 | _bМагистрын бүтээл | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 | _221 | ||
082 | _a375 | ||
082 | _bЭ 66 | ||
100 | _aЭнхтамир Б. | ||
245 | 0 |
_aЦахим хэрэглэгдэхүүнд суурилсан нэгж хичээлийн хөтөлбөрийг боловсруулан туршсан нь _bМагистрын бүтээл _cУдирд. Л.Ариунжаргал; _cШүүмж. Ш.Ичинхорлоо |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_c2014 _aУлаанбаатар |
||
300 | _a73х. | ||
440 | _a1-р ангийн математикийн хичээлийн жишээн дээр | ||
490 | _v0 | ||
653 | _a1-р ангийн сурагчдын нас сэтгэхүйн онцлог | ||
653 | _aМатематикийн хичээлийн агуулга | ||
653 | _aЦахим хэрэглэгдэхүүн | ||
653 | _aНэгж хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах | ||
653 | _aӨгүүлбэртэй бодлого | ||
653 | _aНийлмэл бодлого | ||
740 |
_a1 дүгээр ангийн суралцагчийн нас сэтгэхүйн болон математикт суралцах онцлог _aЦахим хэрэглэгдэхүүнд суурилсан нэгж хичээлийн хөтөлбөрийн судалгаа |
||
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EfXTytJVwF9In0VVjJV5TvUBTLuS5vENY0fiw3fQ_cNuZg?e=mTrpH0 | ||
942 |
_2ddc _cMAG |