000 | 02174nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20220509153405.0 | ||
008 | 180814s 2015mp ado|| m||| 00| 1 mon d | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | _amon | ||
082 | 4 |
_221 _a371.32 _bН294 |
|
100 | 0 | _aНаранцэцэг, Л | |
245 | 1 | 0 |
_aБоловсрол дахь жендэрийн асуудал ба ерөнхий боловсролын сургуулийн сурах бичигт түүнийг хэрхэн тусгасан байдлын судалгаа : _b11 дүгээр ангийн англи хэлний сурах бичгийн жишээн дээр / _cУдирдагч: доктор (Ph.D) дэд профессор Б.Тунгалаг |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2015 |
|
300 |
_a56 хуудастай _bCD 12x12 _c30 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_bБоловсрол судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл _cNHUS |
||
504 | _aНомзүй (хуудас 51-52) | ||
505 | 0 | _t1-р бүлэг Боловсрол дахь жендэрийн асуудлыг судалсан онол үзэл баримтлал | |
505 | 0 | _t2-р бүлэг ЕБС-ийн 11 дүгээр ангийн англи хэлний сурах бичигт жендэрт суурилсан дүн шинжилгээ хийх нь | |
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ. | ||
546 |
_aМонгол _bКирил |
||
653 | 4 | _aЖендэр | |
653 | 4 | _aЖендэрийн тэгш байдал | |
653 | 4 | _aЖендэрийн хандлага | |
700 | 0 |
_aТунгалаг, Б _eУдирдагч |
|
710 | 2 | _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Нийгэм Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль) | |
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EVdznd538xFMj_oV09Om2CMBsLm-aU2qN6BanZ52wWPJyw?e=inLahl | ||
942 |
_2ddc _cMAG |
||
999 |
_c3835 _d3835 |