000 02174nam a22003497a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20220509153405.0
008 180814s 2015mp ado|| m||| 00| 1 mon d
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 _amon
082 4 _221
_a371.32
_bН294
100 0 _aНаранцэцэг, Л
245 1 0 _aБоловсрол дахь жендэрийн асуудал ба ерөнхий боловсролын сургуулийн сурах бичигт түүнийг хэрхэн тусгасан байдлын судалгаа :
_b11 дүгээр ангийн англи хэлний сурах бичгийн жишээн дээр /
_cУдирдагч: доктор (Ph.D) дэд профессор Б.Тунгалаг
264 1 _aУлаанбаатар
_b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй]
_c2015
300 _a56 хуудастай
_bCD 12x12
_c30 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_acomputer
_bc
338 _2rdacarrier
_acomputer disc
_bcd
502 _bБоловсрол судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
_cNHUS
504 _aНомзүй (хуудас 51-52)
505 0 _t1-р бүлэг Боловсрол дахь жендэрийн асуудлыг судалсан онол үзэл баримтлал
505 0 _t2-р бүлэг ЕБС-ийн 11 дүгээр ангийн англи хэлний сурах бичигт жендэрт суурилсан дүн шинжилгээ хийх нь
540 _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
546 _aМонгол
_bКирил
653 4 _aЖендэр
653 4 _aЖендэрийн тэгш байдал
653 4 _aЖендэрийн хандлага
700 0 _aТунгалаг, Б
_eУдирдагч
710 2 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Нийгэм Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль)
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EVdznd538xFMj_oV09Om2CMBsLm-aU2qN6BanZ52wWPJyw?e=inLahl
942 _2ddc
_cMAG
999 _c3835
_d3835