000 | 03032nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MNUE | ||
005 | 20230323113810.0 | ||
008 | 180814s2010 ad | bm||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_c10000 _qХатуу хавтастай |
||
037 | _bДокторын бүтээл | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | 0 |
_aMON _hmon |
|
082 |
_221 _a153.6 _bM817 2010 |
||
100 | 0 |
_aМөнхжаргал, Одонхүүгийн _eЗохиогч _94380 |
|
245 | 1 | 0 |
_aХарилцааны хэв шинжийг социометрийн статустай холбон судалсан нь: 17-21 насны оюутан залуучуудын жишээн дээр : _bСэтгэл судлалын ухааны философийн доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / _cОдонхүүгийн Мөнхжаргал ; Эрдэм шинжилгээний ажлын удирдагч: сэтгэл судлалын ухааны доктор (Ph.D), профессор О. Мягмар |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2010 |
|
300 |
_a150 хуудастай _bЗурагтай, хүснэгтэй+ 12x12 CD-тэй _c30 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_aСэтгэл судлал _bДоктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл _cМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _d2010 |
||
504 | _aНом зүйтэй (хуудас 148-150), Нэр томьёоны тайлбартай | ||
505 | 0 |
_tНэгдүгээр бүлэг: Харилцааны мөн чанар ба хэв шинжийн талаарх үзэл баримтлалуудын тойм -- _tХоёрдугаар бүлэг: 17-21 насны оюутан залуучуудын харилцааны хэв шинжийг социометрийн статустай холбон судалсан судалгааны явц ба үр дүн |
|
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ. | ||
546 |
_aМонгол _b(Кирилл) |
||
650 | 4 | _vСэтгэл судлал | |
700 | 0 |
_aМягмар, О _eЭрдэм шинжилгээний ажлын удирдагч _93286 |
|
710 | 2 |
_aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _bСэтгэл судлалын тэнхим _eЭрхэлсэн байгууллага _94381 |
|
740 |
_aХарилцааны мөн чанар ба хэв шинжийн талаарх үзэл баримтлалуудын тойм _a17-21 насын оюутан залуучуудын харилцааны хэв шинжийг социометрийн статустай холбон судалсан судалгааны явц үр дүн |
||
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EUOBbcb8M3ZIsfW0HCQ9VPkBK3OSdHoMLFX73KwgXzlA9w?e=DpTuaD | ||
942 |
_2ddc _cDIS |
||
999 |
_c3951 _d3951 |