000 | 01702nam a22002537a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20220707114926.0 | ||
008 | 180816b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _aMON | ||
082 |
_221 _a371.272 _bС-74 |
||
245 | 0 |
_aСурагчдын мэдлэгийн чанар түүнийг сайжруулах арга зам _cРед. Г. Дэмбэрэл, Орч. С. Нэргүй, З. Туул |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_c1987 _aУлаанбаатар _bАрдын боловсролын яамны сурах бичиг сэтгүүлийн нэгдсэн редакци |
||
300 | _a174х. | ||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
490 | _v0 | ||
505 | _aСурагчийн эзэмшсэн мэдлэгийн чанар нь олон жилийн турш материалын ба оюуны соёлын хүрээнд сурагчийн боломж чадварыг тодорхойлж байдаг. Сурагчдад ерөнхий боловсролын сургуулийн өгсөн мэдлэгийн чанараас тэд цаашдаа тусгай мэдлэг ба хөдөлмөрийн чадварыг аль хэр амжилттай эзэмших вэ, нийгмийн амьдралын нарийн төвөгтэй асуудлын дунд чиг баримжаагаа хэр зэрэг зөв олох вэ гэдэг асуудлууд хамаарна... | ||
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EUXvPIHj89NAtOubRVyRAq8BWUhk0X_PBa66_FDA1gm2HA?e=rK2VTa | ||
942 |
_2ddc _cMBOOK |
||
999 |
_c41117 _d41117 |