000 | 02915nam a22002897a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20220707114938.0 | ||
008 | 180816b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _aMON | ||
082 |
_221 _a372.2 _bС-75 |
||
100 | _aСкаткин М.Н. | ||
245 | 0 | _aСургалтын шинэ агуулгыг хэрэгжүүлэх заах арга зүйн үндэс | |
250 | _a0 | ||
260 |
_c1974 _aУлаанбаатар _bАрдын боловсролын яамны хэвлэл |
||
300 |
_a213 _c21.5см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
490 | _v0 | ||
505 | _aЕрөнхий боловсролын сургуулийг сургалтын шинэ системд шилжүүлэх ажил нь нэг талаас сургалтын агуулгыг өөрчлөн сайжруулах, нөгөө талаас сургах арга барилыг боловсронгуй болгоход чиглэгдэж байна. Сургалтын агуулгыг өөрчлөн сайжруулж, төрөл бүрийн хичээдийн шинэ программ, сурах бичгийг зохиохдоо хуучирч ач холбогдлоо алдсан материалыг хасах, шинжлэх ухаан техникийн сүүлийн үеийн ололт амжилтыг тусгах, нэг хичээлээр ба зэрэгцээ хичээлээр давхардуулан суддах явдлыг багасгах, ерөнхийд нь харгалзах доод ангируу шилжүүлэн үзэх, уламжлалт материалыг шинэ арга барилаар судлах, онол практикийн цагийн харьцааг зөв тогтоох чиглэлийг баримталсан болно. Сургалтын шинэ агуулгыг тогтоох энэ ажилд манай нэрт эрдэмтэд, заах аргачид, туршдагатай багш нар оролцлоо. Сургалтын шинэ агуулгыг тогтоосон төдийгөөр шинэ сис темийг хэрэгжүүлэх зорилт бүрэн биелэгдэхгүй. Хичнээн сайн программ сурах бичиг хэрэглэлээ ч гэсэн сургах арга барилыг боловсронгуй болгож, сургалтын үр дүнг дээшлүүлэхгүйгээр хүүхдийн мэдлэгийн чанарыг сайжруулах зорилт төгс биелэгдэж чадахгүй... | ||
653 | _aСургалт | ||
653 | _aЗаах арга | ||
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EXXqO3JWxORDiGzguygO2jcBhda5TcBp4aYsexyTRbLqmg?e=VPBvHf | ||
942 |
_2ddc _cMBOOK |
||
999 |
_c41119 _d41119 |