000 02915nam a22002897a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20220707114938.0
008 180816b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _aMON
082 _221
_a372.2
_bС-75
100 _aСкаткин М.Н.
245 0 _aСургалтын шинэ агуулгыг хэрэгжүүлэх заах арга зүйн үндэс
250 _a0
260 _c1974
_aУлаанбаатар
_bАрдын боловсролын яамны хэвлэл
300 _a213
_c21.5см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
490 _v0
505 _aЕрөнхий боловсролын сургуулийг сургалтын шинэ системд шилжүүлэх ажил нь нэг талаас сургалтын агуулгыг өөрчлөн сайжруулах, нөгөө талаас сургах арга барилыг боловсронгуй болгоход чиглэгдэж байна. Сургалтын агуулгыг өөрчлөн сайжруулж, төрөл бүрийн хичээдийн шинэ программ, сурах бичгийг зохиохдоо хуучирч ач холбогдлоо алдсан материалыг хасах, шинжлэх ухаан техникийн сүүлийн үеийн ололт амжилтыг тусгах, нэг хичээлээр ба зэрэгцээ хичээлээр давхардуулан суддах явдлыг багасгах, ерөнхийд нь харгалзах доод ангируу шилжүүлэн үзэх, уламжлалт материалыг шинэ арга барилаар судлах, онол практикийн цагийн харьцааг зөв тогтоох чиглэлийг баримталсан болно. Сургалтын шинэ агуулгыг тогтоох энэ ажилд манай нэрт эрдэмтэд, заах аргачид, туршдагатай багш нар оролцлоо. Сургалтын шинэ агуулгыг тогтоосон төдийгөөр шинэ сис темийг хэрэгжүүлэх зорилт бүрэн биелэгдэхгүй. Хичнээн сайн программ сурах бичиг хэрэглэлээ ч гэсэн сургах арга барилыг боловсронгуй болгож, сургалтын үр дүнг дээшлүүлэхгүйгээр хүүхдийн мэдлэгийн чанарыг сайжруулах зорилт төгс биелэгдэж чадахгүй...
653 _aСургалт
653 _aЗаах арга
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EXXqO3JWxORDiGzguygO2jcBhda5TcBp4aYsexyTRbLqmg?e=VPBvHf
942 _2ddc
_cMBOOK
999 _c41119
_d41119