000 | 02173nam a22003017a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20220707151446.0 | ||
008 | 180816b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _aMON | ||
082 |
_221 _a494.23 _bГ-10 |
||
100 | _aГаадамба Ш. | ||
245 | 0 |
_aСургах цээж бичгийн эх _cРед. Б.Цэрэндулам |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_c1983 _aУлаанбаатар _bАрдын боловсролын яамны хэвлэл |
||
300 |
_a86 _c19.5см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
490 | _v0 | ||
505 |
_aЦээж бичиг гэдэг бол дуудан хэлж өгч байгаа үг, өгүүлбэр, сэдвийг бичиж тэмдэглэх сурагчийн үйл ажиллагааг (дасгалыг) хэлнэ. Цээж бичгийг хэд хэдэн талаас нь ангилна. Үүнд:
1. Бичүүлэх зорилгоор нь:
а) хяналтын болон шалгалтын, б) сургалтын, в) хяналт сургалтын цээж бичиг гэж ялган. Бичүүлэх зүйлийг тайлбарлах цагийн дарааллын байдлаар нь:
а) урьдчилан сануулах, б) тайлбарлах, в) тайлбартай цээж бичиг гэж ялгана.
2.Хэлж өгч байгаа зүйлийг бичиж тэмдэглэх шинж байдлаар нь:
а) хэлж өгч байгааг хувиргахгүй бичих, б) түүнийг хувирган бичих, в) график дүрслэлтэй цээж бичиг гэж ялгана... _tЭгшигт гийгүүлэгч _tЗаримдаг гийгүүлэгч _tХатуу ба зөөлний тэмдэг _tЭгшиг үсгийг зөв бичих |
||
653 | _aЭгшиг | ||
653 | _aГийгүүлэгч | ||
653 | _aТэмдэгт | ||
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EaQXN3mLtUlCiKqaIC6mfG8BWgsingiR892AIVtqKawqMg?e=HUkifK | ||
942 |
_2ddc _cMBOOK |
||
999 |
_c41544 _d41544 |