000 02102nam a22003617a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20220610122642.0
008 180814s mp ad||| m||| 00| 1 mon d
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 _aMON
072 _aE460100
082 4 _221
_a510'071
_bГ226
100 0 _aГанзориг, Б
245 1 0 _aТогтвортой хөгжихүйц математикийн боловсрол олгох боломж :
_bЕБС-ийн 9-р ангийн жишээн дээр /
_cУдирдагч: доктор (Ph.D) Б. Сандагдорж
264 1 _aУлаанбаатар
_b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй]
_c2013
300 _a62 хуудастай
_bCD 12x12
_c30 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_acomputer
_bc
338 _2rdacarrier
_acomputer disc
_bcd
502 _bБоловсрол судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
_cМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Математик Байгалийн Ухааны Сургууль)
504 _aНом зүй (хуудас 56-59)
505 0 _t1-р бүлэг Тогтвортой хөгжихүйц боловсролын талаарх онол үзэл баримтлал
505 0 _t2-р бүлэг Туршилт судалгаа үр дүн
540 _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
546 _aМонгол
_bКирил
653 4 _aТогтвортой хөгжихүйц боловсрол
653 4 _aБичиг үсгийн боловсрол
653 4 _aМатематикийн сургалтын өнөөгийн байдал
700 0 _aСандагдорж, Б
_eУдирдагч
710 2 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Математик Статистикийн Сургууль)
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EQ1QpA1z3IhMitdJQSxHKVMBkmuTWF-Rgpmmxozcgvdrow?e=AgceWq
942 _2ddc
_cMAG
999 _c4264
_d4264