000 | 02614nam a22004217a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20220323114317.0 | ||
008 | 180814s20134b omp m|||| |||| 00| 0 mon d | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | _amon | ||
072 | _aE220600 | ||
082 | 4 |
_221 _a808.3 _bЖ108 |
|
100 | 0 | _aЖавзандулам, Б | |
245 | 1 | 0 |
_aЕрөнхий боловсролын сургуулийн ахлах ангийн сурагчдын ярих чадварын хөгжлийн төвшний судалгаа : _cУдирдагч: доктор (Ph.D) дэд профессор Б. Энхээ ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) дэд профессор Ц. Оюун |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2013 |
|
300 |
_a60 хуудастай _c30 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_bМагистрын зэрэг горилсон бүтээл _cNHUS |
||
504 | _aНомзүй (хуудас 59) | ||
505 | 0 | _t1-р бүлэг Сурагчдын ярих чадварын тухай ерөнхий ойлголт | |
505 | 0 | _t2-р бүлэг Уран зохиолын үндэсний хөтөлбөрийн агуулгад тусгагдсан ярих чадварын тогтолцоо | |
505 | 0 | _t3-р бүлэг Сурагчдын ярих чадварыг бүтээлч чадварыг бүтээлч сэтгэлгээний аргаар хөгжүүлэх боломж | |
505 | 0 | _t4-р бүлэг Ярих чадвары талаар багшаас авсан хаалттай судалгааны асуулга | |
505 | 0 | _t5-р бүлэг Ярих чадварын талаар багшаас авсан чанарын судалгаа | |
505 | 0 | _t6-р бүлэг Багшаас авсан судалгааны үр дүн | |
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ. | ||
546 |
_aМонгол _bКирил |
||
653 | 4 | _aЯрих чадвар | |
653 | 4 | _aХэл ярианы хөгжил | |
653 | 4 | _aМэтгэлцээний арга | |
700 | 0 |
_aЭнхээ, Б _eУдирдагч |
|
700 | 0 |
_aОюун, Ц _eШүүмжлэгч |
|
710 | 2 | _a Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Монгол Судлалын Сургууль) | |
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EXox5RNeItRAkx3uHs1wOtUBy5AERwLj73PtpVT4TMgPWQ?e=WmfSGL | ||
942 |
_2ddc _cMAG |
||
999 |
_c4512 _d4512 |