000 | 02912nam a22004217a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MNUE | ||
005 | 20230313150246.0 | ||
008 | 180814s2013 mp ad||| b||| 00| 0 mon d | ||
020 | _qХатуу хавтастай | ||
037 | _bМагистрын бүтээл | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | 0 |
_aMON _hmon |
|
082 |
_221 _a003.54 _bБ334 2013 |
||
100 | 0 |
_aБатдулам, Базаррагчаагийн _eЗохиогч _94023 |
|
245 | 1 | 0 |
_aМэдээлэл холбооны технологийг сургалтанд хэрэглэж буй өнөөгийн нөхцөл байдалд хийсэн нэгэн судалгаа : _bМэдээлэл зүйн боловсролын магистрын бүтээл / _cБазаррагчаагийн Батдулам |
264 |
_aУлаанбаатар _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2013 |
||
300 |
_a69 хуудастай _bЗурагтай, графиктай+ 12x12 CD-тэй _c30 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
490 | _v0 | ||
502 |
_aМэдээлэл зүйн боловсрол _bМагистрын бүтээл _cКомпьютер Мэдээллийн Технологийн Сургууль (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) _d2013 |
||
504 | _aНом зүйтэй (хуудас 70) | ||
505 | 0 |
_tНэгдүгээр бүлэг. МХТ-ийн хөгжил ба сургалт -- Боловсролын салбарт МХТ-ийн нэвтрүүлэх асуудал -- МХТ-ийг сургалтад ашиглах, түүний үр нөлөө -- _tХоёрдугаар бүлэг. Орон нутгийн багш нарын МХТ-ийн хэрэглээний бодит нөхцөл байдлыг илрүүлэх судалгаа -- Багш нарын хэрэглэж буй блог, түүнд хийсэн шинжилгээ |
|
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ. | ||
546 |
_aМонгол _b(Кирилл) |
||
650 | 4 |
_vМэдээлэл харилцааны технологи _94024 |
|
653 | _aБоловсрол | ||
653 | _aКомпьютер | ||
653 | _aCD-ROM | ||
653 | _aИнтернэт | ||
653 | _aБагшийн хөгжил | ||
653 | _aМХТ | ||
653 | _aМэдээлэл холбооны технологи | ||
710 | 2 |
_aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _bИнформатикийн Дидактикийн Тэнхим (Компьютер Мэдээллийн Технологийн Сургууль) _eЭрхэлсэн байгууллага _94025 |
|
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EfI93GGhT49KshlucuViuccB42vUbU9p7HfdWr0Q2twJrw?e=fomoox | ||
942 |
_2ddc _cMAG |
||
999 |
_c4615 _d4615 |