000 | 02092nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c4751 _d4751 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20210128150859.0 | ||
008 | 180814b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
037 | _bМагистрын бүтээл | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 | _221 | ||
082 | _a494.23 | ||
082 | _bС526 | ||
100 | _aСоёлмаа Л. | ||
245 | 0 |
_aМонгол дохионы хэл стандарт боловсруулах арга зүй _bМагистрын бүтээл _cУдирд. Ц.Өнөрбаян |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_c2011 _aУлаанбаатар |
||
300 | _a69х. | ||
490 | _v0 | ||
653 | _aМонгол дохионы хэл хөгжлийн түүх дохионы хэлний хэлзүйн бүтэц, тогтолцоо | ||
653 | _aМонгол болон Орос дохионы хэлийг Сводишийн үгийн жагсаалтын дагуу харьцуулсан нь | ||
653 | _aМонгол дохионы хэлний стандарт боловсруулах үйл ажиллагаа | ||
653 | _aСонсгол алдагдал, шалтгаан, урьдчилан сэргийлэх арга | ||
653 | _aСонсголгүй хүүхдийн боловсролын уламжлалт арга ба сонсголгүй хүүхдийн боловсрол олгох үйл ажиллагаа үр дүнгүй болсон шалтгаан | ||
653 | _aСонсголгүй хүүхдэд боловсрол олгох загвар хөтөлбөр боловсруулахад анхаарах зарчим | ||
653 | _aСонсгол алдагдлыг үзэх загвар ба нөлөө | ||
740 | _aДохионы хэлний үсэл хөгжил | ||
740 | _aМонгол дохионы хэлний бүтэц, стандарт боловсруулахад анхаарах дохионы хэлний бүрэлдэхүүн | ||
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/ERR5c5a9V7BFs2yUONdIdhMBwXbl7uky8BOddGrYY45bjA?e=aKtZ3G | ||
942 |
_2ddc _cMAG |