000 02473nam a22003857a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20220616155955.0
008 180814s20144b mp m|||| |||1 00| 0 mon d
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 _aMON
082 4 _221
_b540
_aТ784
100 0 _aТүмэндэмбэрэл, Х
245 1 0 _aХимийн хичээлийн үндэсний хөтөлбөрт нийцүүлэн сурагчдаар бодуулах бодлогын ангилал төрлийг судалсан нь :
_cУдирдагч: доктор (Ph.D) профессор Ц. Сумьяа ; Шүүмжлэгч: магистр Б. Норовсүрэн
264 1 _aУлаанбаатар
_b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй]
_c2014
300 _a58 хуудастай
_bCD 12x12
_c30 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_acomputer
_bc
338 _2rdacarrier
_acomputer disc
_bcd
502 _bБоловсролын удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
_cМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Математик Байгалийн Ухааны Сургууль)
504 _aНом зүй (хуудас 42)
505 0 _tЕБС-д химийн хичээлээр сурагдаар бодуулах бодлогын ач холбогдол төрөл ангилал, арга зүйг судалсан судалгаа
505 0 _tХимийн хичээлээр сурагчдаар бодуулах бодлогын ангилал, төрлийг тогтоох судалгаа, үр дүн
540 _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
546 _aМонгол
_bКирил
653 4 _aХимийн бодлого
653 4 _aХимийн бодлогын ангилал
653 4 _aХимийн томьёо зохиох
653 4 _aТооцоот бодлого
653 4 _aБодлого бодуулах арга зүй
700 0 _aСумьяа, Ц
_eУдирдагч
700 0 _aНоровсүрэн, Б
_eШүүмжлэгч
710 2 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Математик Байгалийн Ухааны Сургууль)
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EfCC56lt-p5LqAVOKfAiisUB3xUcOkKhvISgzKhe6dhqqw?e=Ux5Gjw
942 _2ddc
_cMAG
999 _c4889
_d4889