000 | 01803nam a22003857a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c4992 _d4992 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20210205134213.0 | ||
008 | 180814b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
037 | _bМагистрын бүтээл | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 | _221 | ||
082 | _a370.151 | ||
082 | _bБ 819 | ||
100 | _aБуянхишиг Б. | ||
245 | 0 |
_aБага ангийн сурагчдын темпраментийн онцлогийг судалж, харилцаагаар дэмжин ажилласан туршлага, үр дүн _bМагистрын бүтээл. CD. _cУдирд. Бямбатогтох Г., _cШүүмж. Оюунцэцэг Б. |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_c2015 _aУлаанбаатар |
||
300 | _a76 | ||
440 | _a6 насны хүүхдийн жишээн дээр | ||
490 | _v0 | ||
653 | _aТемперамент | ||
653 | _aТемпераментийн гадаад төрх байдал | ||
653 | _a6 настай хүүхдийн онцлог | ||
653 | _aӨөдрөг сэргэлэн хэв шинж | ||
653 | _aГэр ахуйн орчны ялгаа | ||
653 | _aСоёл иргэншлийн ялгаа | ||
653 | _aХүүхэд судлал | ||
653 | _aИдэвхийн түвшин | ||
653 | _aХэвшил | ||
653 | _aЭкстраверт ба интроверт хүүхдүүдийн тухай | ||
740 |
_aТемпераментийн хэв шинжийн онол, арга зүйн асуудал _aТемпераментийн онцлог түүнийг харилцаагаар дэмжин ажилласан туршлага, үр дүн |
||
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EXl_XQwWYCBFnQtBEdQ9tOwBNxkPywCpNqxUSU4F3j_r8g?e=4bVSDK | ||
942 |
_2ddc _cMAG |