000 02054nam a22003377a 4500
999 _c5076
_d5076
003 MN-UlMNUE
005 20210128135622.0
008 180814b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
037 _bМагистрын бүтээл
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a421.52
_bЭ 66
100 _aЭнхрашаан Д.
245 0 _aБичвэр дэх ил, далд, дам мэдээллийг гадаад хэлний сургалтанд ашиглах боломж:
_bМагистрын бүтээл.
_cУдирд. С.Эрдэнэмаам
246 _aЕБС-ийн 6-р ангийн English II сургалтын хэрэглэгдэхүүний жишээн дээр
250 _a0
260 _c2015
_aУлаанбаатар
300 _a59х.
490 _v0
653 _aБичвэр дэх мэдээллийн хэв шинж, далд мэдээллийн төрөл
653 _aСуралцагчдыг бичвэр ойлгох чадварт сургах стратеги, арга барил
653 _aБичвэр дэх мэдээллийн хэв шинжид хамаарах асуултын түвшин
653 _aТуршилт ажлын товч аргачлал
653 _aEnglish II сургалтын хэрэглэгдэхүүний бичвэр дэх мэдээллийн болон асуултад хийсэн шинжилгээ
653 _aСурах бичиг дэх “Big Fives” бичвэрийн даалгаварт хийсэн анализ
653 _a“Big Fives” бичвэрийн ил, шууд мэдээлэлд хандсан асуулт хариулт
653 _a“Big Fives” бичвэрийн далд мэдээлэлд хандсан асуулт хариулт
653 _aБичвэрийн ил мэдээлэл, харгалзах хариултын тоон үзүүлэлт
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EZxof8e0dfZCo8rYdnwqdlUBfSqlQTR82zCdnXtLhzZd_g?e=hlqsv5
942 _2ddc
_cMAG