000 01723nam a22003017a 4500
999 _c5246
_d5246
003 MN-UlMNUE
005 20210204153147.0
008 180814b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
037 _bМагистрын бүтээл
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a494.23
_bБ 559
100 _aБолорзаяа А.
245 0 _aТоль бичгүүдийн онцлог, түүний хэрэглээг ерөнхий боловсролын сургуулийн сургалтын жишээн дээр судалсан ажиглалт дүгнэлт:
_bМагистрын бүтээл.
_cУдирд. Ц.Оюун; Шүүмж Ц.Өнөрбаян
250 _a0
260 _c2015
_aУлаанбаатар
300 _a64х.
490 _v0
653 _aТоль бичгийн хөгжлийн үе шат
653 _aАнгилал, онцлог
653 _aЗохиоход баримтлах зарчим
653 _aЕБС-ийн монгол хэлний сургалтын хөтөлбөр, агуулгад тользүйн бүлгийг тусгасан нь
653 _aСурах бичигт орсон тользүйн бүлгийн дасгал, даалгаврын тогтолцоо
653 _aСурагчдыг эх хэлний хичээлээр толь бичиг ашиглаж сургахуйн судалгаа
653 _aТоль бичгүүдийн онцлог, түүний хэрэглээг ЕБС-ийн сургалтын жишээн дээр судалсан ажиглалт дүгнэлт
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EYT9utQTE6tFn1m3kjuQCgYB0Mpjnd7p_E0N_OxGIozneA?e=xkzLso
942 _2ddc
_cMAG