000 02101nam a22003377a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20220610120224.0
008 180814s2015 mp ao||| m||| 00| 1 mon d
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 _aMON
082 4 _221
_a510.071
_bA486
100 0 _aАлтанчимэг, Г
245 1 0 _aМатематикийн хичээлээр тогтвортой хөгжлийн боловсрол олгох дидактик боломж, арга зам :
_cУдирдагч: доктор (Ph.D) профессор Ц. Лувсандорж
264 1 _aУлаанбаатар
_b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй]
_c2015
300 _a76 хуудастай
_bCD 12x12
_c30 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_acomputer
_bc
338 _2rdacarrier
_acomputer disc
_bcd
502 _bМагистрын зэрэг горилсон бүтээл
_cМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Математик Байгалийн Ухааны Сургууль)
504 _aНом зүй (хуудас 55)
505 _t1-р бүлэг Тогтвортой хөгжлийн боловсролын үзэл санаа агуулга, онол аргазүй
505 _t2-р бүлэг Математикийн хичээлд тогтвортой хөгжлийн боловсролын үзэл санааг тусгах боломж арга зам
540 _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
546 _aМонгол
_bКирил
653 4 _aТогтвортой хөгжил
653 4 _aХойд ба өмнөд орнуудын хөгжлийн ялгаа
700 0 _aЛувсандорж, Ц
_eУдирдагч
710 2 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Математик Байгалийн Ухааны Сургууль)
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/ETUwvoUdO5pNnMtrExGfVDgBeewk6HnO6zJIT0LjP86niQ?e=2eEbHT
942 _2ddc
_cMAG
999 _c5252
_d5252