000 | 02101nam a22003377a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20220610120224.0 | ||
008 | 180814s2015 mp ao||| m||| 00| 1 mon d | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | _aMON | ||
082 | 4 |
_221 _a510.071 _bA486 |
|
100 | 0 | _aАлтанчимэг, Г | |
245 | 1 | 0 |
_aМатематикийн хичээлээр тогтвортой хөгжлийн боловсрол олгох дидактик боломж, арга зам : _cУдирдагч: доктор (Ph.D) профессор Ц. Лувсандорж |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2015 |
|
300 |
_a76 хуудастай _bCD 12x12 _c30 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_bМагистрын зэрэг горилсон бүтээл _cМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Математик Байгалийн Ухааны Сургууль) |
||
504 | _aНом зүй (хуудас 55) | ||
505 | _t1-р бүлэг Тогтвортой хөгжлийн боловсролын үзэл санаа агуулга, онол аргазүй | ||
505 | _t2-р бүлэг Математикийн хичээлд тогтвортой хөгжлийн боловсролын үзэл санааг тусгах боломж арга зам | ||
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ. | ||
546 |
_aМонгол _bКирил |
||
653 | 4 | _aТогтвортой хөгжил | |
653 | 4 | _aХойд ба өмнөд орнуудын хөгжлийн ялгаа | |
700 | 0 |
_aЛувсандорж, Ц _eУдирдагч |
|
710 | 2 | _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Математик Байгалийн Ухааны Сургууль) | |
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/ETUwvoUdO5pNnMtrExGfVDgBeewk6HnO6zJIT0LjP86niQ?e=2eEbHT | ||
942 |
_2ddc _cMAG |
||
999 |
_c5252 _d5252 |