000 | 01531nam a22003137a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c5361 _d5361 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20210127120306.0 | ||
008 | 180814b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
037 | _bМагистрын бүтээл | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 | _221 | ||
082 | _a370.7 | ||
082 | _bП886 | ||
100 | _aПунцагсүрэн Д. | ||
245 | 0 |
_aСурагчид шинжлэн судлах арга барил эзэмших арга замыг судалсан нь _bМагистрын бүтээл _cУдирд. Пүрэв О., _cШүүмж. Баярмаа Г. |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_c2016 _aУБ |
||
300 | _a64х. | ||
440 | _aЕБС-ийн 8-р ангийн Түүхийн хичээлийн жишээн дээр | ||
490 | _v0 | ||
653 | _aШинжлэн судлах арга | ||
653 | _a8-р ангийн сурагчдын сэтгэхүйн онцлог | ||
653 | _aБагш, эцэг эхийн анхаарах зүйл | ||
653 | _aТүүхийн хичээлээр шинжлэн судлах арга барил эзэмших | ||
740 |
_aШинжлэн судлах арга барил ба сурагчдын нас, сэтгэхүйн онцлог, хамаарал _aТүүхийн сургалтаар сурагчид шинжлэн судлах арга барил эзэмшсэн байдал,үр дүн |
||
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EUP5uwHA12hEstfdOS7vyZwBxP8B2m-GBk9RfRR0RUbaDg?e=Z9emAr | ||
942 |
_2ddc _cMAG |