000 | 01841nam a22003737a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c5442 _d5442 |
||
003 | MNUE | ||
005 | 20210204144745.0 | ||
008 | 180814b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
037 | _bДоктрын бүтээл | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 | _221 | ||
082 | _a371.302'81 | ||
082 | _bБ332 | ||
100 | _aБатболд Д. | ||
245 | 0 |
_aДаалгавраар суралцагчдын оролцоог хангаж, суралцах үйлийг дэмжих арга зүй _bДоктрын бүтээл _cУдирд. Б.Бурмаа, Д.Мөнхжаргалд; _cШүүмж. Г.Баярмаа, Д.Пүрэвдорж |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_c2016 _aУлаанбаатар |
||
300 | _a161х. | ||
440 | _aБага боловсролын байгалийн ухааны хичээлийн жишээн дээр | ||
490 | _v0 | ||
653 | _aКонструктив | ||
653 | _aКогнитив | ||
653 | _aДаалгаврын соёл | ||
653 | _aБагшлах арга зүйн хөгжил | ||
653 | _aСуралцахуйн сэтгэл судлалын үндэс | ||
653 | _aСуралцахуйг удирдах метакогнитив | ||
653 | _aМэдээллийг хүлээн авах хэв шинж | ||
653 | _aДаалгавар боловсруулах | ||
653 | _aЭэлжит хичээлийг хэрэгжүүлэх | ||
740 |
_aКонструктив, когнитив болон өөрийн зохицуулалттай суралцахуйн онолын үзэл санаа _aДаалгаврын соёл _aБагшлах арга зүйн хөгжил _aАрга зүй _aТуршилт судалгаа |
||
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EXJWu_cqH5pOow8k1STZUigBvShEFksPsmEHH2wMSHvdbQ?e=8b2wsT | ||
942 |
_2ddc _cDIS |