000 | 02844nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20240514155743.0 | ||
008 | 180826b2005 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a9992960116 _c5800 |
||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 |
_cMN-UlMNUE _aMN-UlMNUE _bMON _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | _aMON | ||
082 |
_221 _a379.156 _bЭ739 2005 |
||
100 | 0 |
_aЭрдэнэчимэг, Б. _93314 _eЗохиогч |
|
245 | 1 | 0 |
_aСурах бичгийн дидактик : _b(Математик 6) / _cЗохиогч: Б. Эрдэнэчимэг, Ц. Батдэлгэр, Ч. Ганцэцэг [бусад 4] ; Редактор: Ц. Далайжамц, У. Доёд |
246 | 1 | 4 | _aСурах бичгийн дидактик: онол арга зүй хэрэглээ |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар : _b"Экимто" хэвлэлийн газар _c2005. |
|
300 |
_a124 хуудастай : _bЗураг, хүснэгттэй ; _c25 см |
||
500 | _aБоловсрол, Соёл, Шинжлэх ухааны яамны зөвшөөрлөөр хэвлэв. | ||
505 | 0 |
_tСурах бичгийн онол, арга зүйн үндэс -- _tСурах бичгийн дидактик шийдлийн онцлог, зөвлөмж |
|
520 | _aЭнэхүү сурах бичиг нь шинэ стандартын үзэл санаанд нийцүүлэн боловсролын онол, арга зүйн орчин цагийн ололт, өөрийн орны болон гадаад улсуудын, тухайлбал Англи, Америк, Герман, Япон зэрэг улсуудын сурах бичигт хийсэн дидактик анализын үр дүнд тулгуурлан, өөрийн орны дэвшилтэт уламжлалыг эрхэмлэн боловсруулсан онол, арга зүйн үндэслэл бүхий дидактик шийдлүүдийн цогц болохын тайлбар, мөн энэ сурах бичгаар хүүхдийг хэрхэн хөгжүүлж болох талаарх дидактик зөвлөмж болон сургалтын хэрэглэгдэхүүн хийх аргачлал болохуйц материал зэргийг багтаасан байна. | ||
546 |
_aмонгол _bкирилл |
||
653 | _aДидактикийн гүн ухааны үндэс | ||
653 | _aДидактикийн сэтгэл судлалын үндэс | ||
653 | _aДидактикийн мэдлэгийн онолын үндэс | ||
653 | _aРационал тоо | ||
653 | _aГеомтер | ||
700 | 0 |
_aБатдэлгэр, Ц. _eЗохиогч _95942 |
|
700 | 0 |
_aГанцэцэг, Ч. _eЗохиогч _95943 |
|
700 | 0 |
_aДалайжамц, Ц. _eРедактор _94474 |
|
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c54538 _d54538 |