000 | 02726nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20220609133955.0 | ||
008 | 180826s1978 d | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | 0 |
_aMON _hmon |
|
082 |
_221 _a510'071 _bД656 1978 |
||
245 | 0 | 0 | _aДунд сургуулийн математикийн багш нарт |
250 | _a0 | ||
264 | 1 |
_aУлаанбаатар _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c1978 |
|
300 |
_a101 хуудастай _bЗурагтай _c19см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
490 | _v0 | ||
505 | 0 | _tГурван хэмжээст эвклидийн огторгуй Х.Гэндэнжамц -- Хэллэг олонлогийн үйлдэл хоёр Д.Пүрэвдорж -- Теором хэрхэн бүтдэг вэ? В.Г. Болтянский -- Тодорхойлолттой ажиллахад логик тэмдэглэл ашиглах В.Г. Болтянский | |
520 | _aЭнэхүү товхимолын эхний хэсэгт 'эвклидийн огторгуй' сэдвийг заах арга зүй болон эвклид хавтгайн агуулга, заах арга зүйн зөвлөгөө, эвклидийн хавтгайн геометрийн аксиомын бүрэн системийг бичсэн. Хоёр дахь хэсэгт ердийн ярианы хэл ашиглан логикийн 'гүй (биш), 'буюу', 'ба', 'хэрэв...бол', 'хэрэв...байвал...л' холбоос бүхий нийлмэл хэллэгийн үнэний утгыг эгэл математикийн хялбар жишээгээр аль болох хялбараар тайлбарлахыг зорьсон. Гурав, дөрөвдүгээр хэсэгт теорийн логик бүтэц, зайлшгүй ба хангалттай нөхцөл, эсрэгээс батлах арга, тодорхойлолтонд логик тэмдэглэл ашиглах талаархи заах арга зүйн шинэ зүйл орсон. | ||
546 |
_aМонгол _bКирил |
||
653 | 4 | _aлогик | |
653 | 4 | _aТеором | |
653 | 4 | _aЭвклидийн огторгуй | |
710 | 2 |
_aАрдын Боловсролын Яам _eЭрхэлсэн байгууллага |
|
710 | 2 |
_aArdyn Bolovsrolyn I︠A︡am _eĖrkhėlsėn baĭguullaga |
|
880 |
_6245-01/(N _aDund surguuliĭn matematikiĭn bagsh nart |
||
880 |
_6264-02/(N _aUlaanbaatar _b[Khėvlėliĭn gazar todorkhoĭgu̇ĭ] _c1978 |
||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c54605 _d54605 |