000 02726nam a22003497a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20220609133955.0
008 180826s1978 d
037 _bХудалдаж авсан
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 0 _aMON
_hmon
082 _221
_a510'071
_bД656 1978
245 0 0 _aДунд сургуулийн математикийн багш нарт
250 _a0
264 1 _aУлаанбаатар
_b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй]
_c1978
300 _a101 хуудастай
_bЗурагтай
_c19см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
490 _v0
505 0 _tГурван хэмжээст эвклидийн огторгуй Х.Гэндэнжамц -- Хэллэг олонлогийн үйлдэл хоёр Д.Пүрэвдорж -- Теором хэрхэн бүтдэг вэ? В.Г. Болтянский -- Тодорхойлолттой ажиллахад логик тэмдэглэл ашиглах В.Г. Болтянский
520 _aЭнэхүү товхимолын эхний хэсэгт 'эвклидийн огторгуй' сэдвийг заах арга зүй болон эвклид хавтгайн агуулга, заах арга зүйн зөвлөгөө, эвклидийн хавтгайн геометрийн аксиомын бүрэн системийг бичсэн. Хоёр дахь хэсэгт ердийн ярианы хэл ашиглан логикийн 'гүй (биш), 'буюу', 'ба', 'хэрэв...бол', 'хэрэв...байвал...л' холбоос бүхий нийлмэл хэллэгийн үнэний утгыг эгэл математикийн хялбар жишээгээр аль болох хялбараар тайлбарлахыг зорьсон. Гурав, дөрөвдүгээр хэсэгт теорийн логик бүтэц, зайлшгүй ба хангалттай нөхцөл, эсрэгээс батлах арга, тодорхойлолтонд логик тэмдэглэл ашиглах талаархи заах арга зүйн шинэ зүйл орсон.
546 _aМонгол
_bКирил
653 4 _aлогик
653 4 _aТеором
653 4 _aЭвклидийн огторгуй
710 2 _aАрдын Боловсролын Яам
_eЭрхэлсэн байгууллага
710 2 _aArdyn Bolovsrolyn I︠A︡am
_eĖrkhėlsėn baĭguullaga
880 _6245-01/(N
_aDund surguuliĭn matematikiĭn bagsh nart
880 _6264-02/(N
_aUlaanbaatar
_b[Khėvlėliĭn gazar todorkhoĭgu̇ĭ]
_c1978
942 _2ddc
_cBK
999 _c54605
_d54605