000 09478nam a22005417a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20220616171349.0
008 180826s2016 mp ad||| |||| 00| 0 mon d
037 _bБэлэг дурсгалын журмаар авсан
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 0 _aMON
_hmon
082 _221
_a510'076
_bЗ-142
245 0 0 _aМатематикийн мэдлэг чадвар эзэмшилтийн түвшин тогтоох хяналт, шалгалтын ажлууд :
_b12 жилийн сургалттай ерөнхий боловсролын сургуулийн 1-5 ангид зориулав /
_cЗохиогч: МУГБ, проф. Г. Загдрагчаа [бусад 8] ; Хянан тохиолдуулсан: МУГБ, проф. Ж. Баатар [бусад 4]
250 _a0
264 1 _aУлаанбаатар хот
_b''Содпресс'' ХХК
_c2016 1-р анги
264 1 _aУлаанбаатар хот
_b''Содпресс'' ХХК
_c2017 2-р анги
264 1 _aУлаанбаатар хот
_b''Содпресс'' ХХК
_c2016 3-р анги
264 1 _aУлаанбаатар хот
_b''Содпресс'' ХХК
_c2017 4-р анги
264 1 _aУлаанбаатар хот
_b''Содпресс'' ХХК
_c2017 5-р анги
300 _a5 (1-р анги.108, 2-р анги.104, 3-р анги.109, 4-р анги.124, 5-р анги.152 хуудастай)
_bЗурагтай, хүснэгттэй
_c20см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
490 _v1 анги
_aМатематикийн мэдлэг чадвар эзэмшилтийн түвшин тогтоох хяналт, шалгалтын ажлууд
490 _v2 анги
_aМатематикийн мэдлэг чадвар эзэмшилтийн түвшин тогтоох хяналт, шалгалтын ажлууд
490 _v3 анги
_aМатематикийн мэдлэг чадвар эзэмшилтийн түвшин тогтоох хяналт, шалгалтын ажлууд
490 _v4 анги
_aМатематикийн мэдлэг чадвар эзэмшилтийн түвшин тогтоох хяналт, шалгалтын ажлууд
490 _v5 анги
_aМатематикийн мэдлэг чадвар эзэмшилтийн түвшин тогтоох хяналт, шалгалтын ажлууд
505 0 1 _t1 анги. Байршил ба хөдөлгөөн, юмсын шинж чанар тест -- 0-10 хүртэлх тоо, тоолол, нэмэх ба хасах үйлдлийн гишүүд -- 10-ын доторх тоо, тоолол, нэмэх ба хасах үйлдэл -- 11-20-ын доторх тоо, тоолол, нэмэх ба хасах үйлдэл -- Сонирхолтой квадрат -- Зуугийн доторх тоо, тоолол, тоог жиших, нэмэх ба хасах -- Дүгнэлт хийх хяналтын ажил
505 0 1 _t2 анги. Нэгдүгээр ангид үзсэн материалыг сэргээн давтах -- 1-100 хүртэлх тоо, тоолол; 100 дотор тоог нэмэх ба хасах сэдвээр хийх хяналтын ажил -- 100-гийн дотор чээжээр нэмэх, хасах сэдвээр хийх ажил -- 100-гийн дотор бичгээр нэмэх ба хасах сэдвээр хяналтын ажил -- 100-гийн дотор чээжээр ба бичгээр нэмэх ба хасах сэдвээр хийх хяналтын ажил -- Зуу дотор хүрдээр үржүүлэх ба хуваах сэдвээр хийх хяналтын ажил -- Үржүүлэх ба хуваах сэвдвээр хийх хяналтын бичгийн ажил 1 -- Үлдэгдэлтэй хуваах сэдвээр хийх хяналтын ажил -- 1000 доторх тоо тоолол сэдвээр хийх хяналтын ажил -- 1000 дотор чээжээр нэмэх ба хасах сэдвээр хийх хяналтын ажил -- Тэнцүү хуваах -- Анги дэвших шалгалтанд бэлтгэх хяналт -- Тоо, тоолол -- Геометр ба хэмжигдэхүүн -- Боломж тоолох, зүй тогтол, туршилт ба дүгнэлт -- Өгөгдөлтэй ажиллах, тэнцүү хэсгүүдэд хуваах, тэгш хэмтэй дүрс байгуулах юмсын байршлыг тодорхойлох -- Хүрдээс гадуур үржүүлэх ба хуваах -- Мэдлэг сорих дасгалууд
505 0 1 _t3 анги. Хоёрдугаар ангид үзсэнийг сэргээн давтах сэдвээр хийх, хяналт, шалгалтын ажил -- Ангилах сэдвээр хийх хяналтын бичгийн ажил -- 10000 хүртэлх тоог унших, бичих, жиших, тоймлох 10000 дотор чээж тоолол сэдвээр хийх хяналтын бичгийн ажил -- 10000 дотор бичгээр нэмэх ба хасах -- Дүрсийн таних, ялгах сэдвээр хийх хяналтын бичгийн ажил -- Уртыг хэмжих сэдвээр хийх хяналтын бичгийн ажил -- Талбайг хэмжих сэдвээр хийх хяналтын бичгийн ажил -- Өгөгдөлтэй ажиллах сэдвээр хийх хяналтын бичгийн ажил -- Арван мянгын дотор тоог нэг, хоёр оронтой тоогоор үржүүлэх ба хуваах сэдвээр хийх хяналтын бичгийн ажил -- Дүгнэлт хийх хяналтын бичгийн ажил -- Хүндийг хэмжих сэдвээр хийх хяналтын бичгийн хяналтын ажил -- Хугацаа хэмжих сэдвээр хийх хяналтын бичгийн ажил
505 0 1 _t4 анги. 3 ангид үзсэнийг сэргээн давтах даалгаврууд -- Сая хүртэлх тоог унших, бичих, жиших, тоймлох, нэмэх, хасах чадварын түвшин тогтоох үнэлгээний даалгаврууд -- Сая дотор үржүүлэх, хуваах сэдвээр мэдлэг чадварын түвшин тогтоох үнэлгээний даалгаврууд -- Талбайн хэмжээг олох сэдвээр мэдлэг чадварын түвшин тогтоох үнэлгээний даалгаврууд -- Тэгшитгэл ба тэнцэтгэл биш сэдвээр мэдлэг чадварын түвшин тогтоох үнэлгээний даалгаврууд -- Худалдааны агуулгатай асуудлыг шийдвэрлэх сэдвээр мэдлэг чадварын түвшин тогтоох үнэлгээний даалгаврууд -- Эерэг сөрөг тоо сэдвээр мэдлэг чадварын түвшин тогтоох үнэлгээний даалгаврууд
505 0 1 _t5 анги. Өмнөх ангиудын үзсэнийг сэргээн давтахад зориулсан хяналтын ажил -- Олон оронтой тоо, тоолол, ром тоо -- Хоёр оронтой тоогоор үржүүлэх ба хоёр оронтой тоонд хуваах -- Хугацааг тооцох, дэлхийн цагийн бүс сэдвээр хийх үнэлгээний даалгавар -- Тэгш хэмт дүрс байгуулах, дүрсийн талбай, периметрийг олох сэдвээр хийх үнэлгээний даалгавар -- Арифметик дундаж, моод, медиан, далайц сэдвийн үнэлгээний даалгавар
520 _aЭнэхүү ном нь 2 хэсгээс бүтэх ба хэсэг бүрт түвшин тогтоох сэдвүүдийг оруулсан. Номын зорилго нь математикийн бага боловсролын сургалтын цөм хөтөлбөрийн биелэлт, тухайлбал тоо тоолол, геометр, хэмжигдэхүүн, өгөгдөл эзэмшилтийн түвшин ямар байгааг тогтооход оршино.
546 _aМонгол
_bКирил
653 4 _aТоо тоолол
653 4 _aНэмэх, хасах үйлдэл
653 4 _aТоо жиших
653 4 _aМатематикийн чээж бичиг
653 4 _aТэгшитгэл
653 4 _aЦуваа тоо
653 4 _aНатурал тоо
700 0 _aЗагдрагчаа, Г.
_cМУГБ, проф.
_eЗохиогч
700 0 _aБаатар, Ж.
_cМУГБ, проф.
_eХянан тохиолдуулсан
880 _6245-01/(N
_aMatematikiĭn mėdlėg chadvar ėzėmshiltiĭn tu̇vshin togtookh khi︠a︡nalt, shalgaltyn azhluud :
_b12 zhiliĭn surgalttaĭ erȯnkhiĭ bolovsrolyn surguuliĭn 1-5 angid zoriulav /
_cZokhiogch: MUGB, prof. G. Zagdragchaa [busad 8] ; Khi︠a︡nan tokhiolduulsan: MUGB, prof. Zh. Baatar [busad 4]
880 _6264-02/(N
_aUlaanbaatar khot
_b''Sodpress'' KHKHK
_c2016-
942 _2ddc
_cBK
999 _c55269
_d55269