000 02924nam a22003257a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20210326035655.0
008 180826b2018 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-99973-50-19-0
037 _bБэлэг дурсгалын журмаар авсан
040 _cМУБИС
082 _221
_a371.3
_bИ 967
100 _aИчинхорлоо Ш.
245 0 _aСургалтын онол арга зүй:
_bЕрөнхий дидактикийн үндэс
250 _a0
260 _c2018
_aУлаанбаатар
_bСоёмбо принтинг
300 _a216х.
_bХүснэгт, схем
_c20см
490 _v0
500 _aСурах бичигт сургалт хэмээх ерөнхий дидактикийн гол үзэгдлийг орчин үеийн байр сууринаас авч үзсэн. Сургалтын тухай үзэл, онол, сургалтын зарчим, зүй тогтол, сургалтанд гардаг зөрчил, сургалтын технологи, боловсролын агуулга, стандарт, сургалтын арга, хэрэглэгдэхүүн, хэлбэр, үнэлгээ зэрэг юу болох, эдгээр нь хэрхэн өөрчлөгдөж буйг авч үзсэн.
504 _aНомзүй х.210
505 _aСурах бичигт сургалт хэмээх ерөнхий дидактикийн гол үзэгдлийг орчин үеийн байр сууринаас авч үзсэн. Сургалтын тухай үзэл, онол, сургалтын зарчим, зүй тогтол, сургалтанд гардаг зөрчил, сургалтын технологи, боловсролын агуулга, стандарт, сургалтын арга, хэрэглэгдэхүүн, хэлбэр, үнэлгээ зэрэг юу болох, эдгээр нь хэрхэн өөрчлөгдөж буйг авч үзсэн.
_tЕрөнхий дидактикийн үндэс
_tСургалт, гарч буй өөрчлөлт, бүтэц, онцлог
_tСургалтын тухай зарим үзэл, онол
_tСурган хүмүүжүүлэх зарим зүй тогтол
_tСургалтын зарчим
_tСургалтанд гардаг зөрчил, шалтгаан, шийдэх тухай
_tСургалтын технологи
_tБоловсролын агуулга, стандарт, хөтөлбөр
_tСургалтын арга
_tСургалтын хэрэглэгдэхүүн
_tСургалтын хэлбэр
_tҮнэлгээ
653 _aСургалтын технологи
653 _aБоловсролын стандарт, хөтөлбөр
653 _aСургалт
653 _aҮнэлгээ
653 _aСурган хүмүүжүүлэх
653 _aҮзэл санаа
653 _aЗөрчил
942 _2ddc
_cBK
999 _c55311
_d55311