000 | 02924nam a22003257a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20210326035655.0 | ||
008 | 180826b2018 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _a978-99973-50-19-0 | ||
037 | _bБэлэг дурсгалын журмаар авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
082 |
_221 _a371.3 _bИ 967 |
||
100 | _aИчинхорлоо Ш. | ||
245 | 0 |
_aСургалтын онол арга зүй: _bЕрөнхий дидактикийн үндэс |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_c2018 _aУлаанбаатар _bСоёмбо принтинг |
||
300 |
_a216х. _bХүснэгт, схем _c20см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aСурах бичигт сургалт хэмээх ерөнхий дидактикийн гол үзэгдлийг орчин үеийн байр сууринаас авч үзсэн. Сургалтын тухай үзэл, онол, сургалтын зарчим, зүй тогтол, сургалтанд гардаг зөрчил, сургалтын технологи, боловсролын агуулга, стандарт, сургалтын арга, хэрэглэгдэхүүн, хэлбэр, үнэлгээ зэрэг юу болох, эдгээр нь хэрхэн өөрчлөгдөж буйг авч үзсэн. | ||
504 | _aНомзүй х.210 | ||
505 |
_aСурах бичигт сургалт хэмээх ерөнхий дидактикийн гол үзэгдлийг орчин үеийн байр сууринаас авч үзсэн. Сургалтын тухай үзэл, онол, сургалтын зарчим, зүй тогтол, сургалтанд гардаг зөрчил, сургалтын технологи, боловсролын агуулга, стандарт, сургалтын арга, хэрэглэгдэхүүн, хэлбэр, үнэлгээ зэрэг юу болох, эдгээр нь хэрхэн өөрчлөгдөж буйг авч үзсэн. _tЕрөнхий дидактикийн үндэс _tСургалт, гарч буй өөрчлөлт, бүтэц, онцлог _tСургалтын тухай зарим үзэл, онол _tСурган хүмүүжүүлэх зарим зүй тогтол _tСургалтын зарчим _tСургалтанд гардаг зөрчил, шалтгаан, шийдэх тухай _tСургалтын технологи _tБоловсролын агуулга, стандарт, хөтөлбөр _tСургалтын арга _tСургалтын хэрэглэгдэхүүн _tСургалтын хэлбэр _tҮнэлгээ |
||
653 | _aСургалтын технологи | ||
653 | _aБоловсролын стандарт, хөтөлбөр | ||
653 | _aСургалт | ||
653 | _aҮнэлгээ | ||
653 | _aСурган хүмүүжүүлэх | ||
653 | _aҮзэл санаа | ||
653 | _aЗөрчил | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c55311 _d55311 |