000 | 02797nam a22003137a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20210325070303.0 | ||
008 | 180826b2018 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
037 | _bМатематик Байгалийн Ухааны Сургууль | ||
040 | _cМБУС | ||
082 |
_221 _a370.1 _bН 321 |
||
100 | _aНасанбаяр Б. | ||
245 | 0 |
_aБоловсролын шинэчлэл - шийдэл _cРед. Р. Бат-Эрдэнэ (Ph.D); Хян. Ж. Нямсүрэн, Ж. Нарантуяа, Л. Мөнхзул |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_c2018 _aУлаанбаатар _bОчирпресс ХХК |
||
300 |
_a298х. _bЗураг, хүснэгт _c23см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aЭнэхүү номонд монголын боловсролын хөгжлийн түүхээс эхлээд боловсролын хөгжлийн хэрэгцээ, мэдлэгийн эдийн засаг, хүүхэд бүрийг хөгжүүлэх боловсролын бодлого, хүүхэд хөгжүүлэх хөтөлбөрийг, багшийн хөгжил, хүүхдийн хөгжлийг дэмжсэн үнэлгээ зэрэг өргөн хүрээтэй асуудлуудыг багтаасан байна. | ||
504 | _aНомзүй х.293 | ||
505 |
_aЭнэхүү номонд монголын боловсролын хөгжлийн түүхээс эхлээд боловсролын хөгжлийн хэрэгцээ, мэдлэгийн эдийн засаг, хүүхэд бүрийг хөгжүүлэх боловсролын бодлого, хүүхэд хөгжүүлэх хөтөлбөрийг, багшийн хөгжил, хүүхдийн хөгжлийг дэмжсэн үнэлгээ зэрэг өргөн хүрээтэй асуудлуудыг багтаасан байна. _tМонголын боловсролын түүхэн замнал, хөгжил _tБоловсрол: Мэдлэгийн эдийн засаг _tБоловсрол: Хөгжлийн хэрэгцээ _tХүүхэд бүрийг хөгжүүлэх онолын үндэс _tХүүхэд бүрийг хөгжүүлэх боловсролын бодлого _tЗөв монгол хүүхэд _tАвъяас хөтөлбөр _tБага насны хүүхэд: Хөгжил _tБагшийн хөгжил _tХүүхэд бүрийн хөгжлийг дэмжсэн үнэлгээ _tӨрсөлдөх чадвар _tХөгжлийн хөтөч |
||
653 | _aТүүхэн замнал, хөгжил | ||
653 | _aЭдийг засаг | ||
653 | _aХөгжлийн хэрэгцээ | ||
653 | _aХүүхэд | ||
653 | _aАвъяас хөтөлбөр | ||
653 | _aБагшийн хөгжил | ||
653 | _aӨрсөлдөх чадвар | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c55327 _d55327 |